همایش روسای شعب در آذربایجان غربی برگزارشد

همایش روسای شعب در آذربایجان غربی برگزارشد
به مناسبت 21 خرداد ماه هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس بانک کشاورزی ، همایش روسای شعب در روز سه شنبه مورخ 21/3/87 با حضور مدیر استان ،‌ معاونین ، کارشناسان مدیریت و روسای شعب در شهرستان ارومیه برگزار شد
در این همایش مدیر استان ضمن تبریک هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس بانک کشاورزی گزارشی از عملکرد مدیریت شعب بانک در استان در زمینه های اعتبارات پرداختی ، بنگاههای کوچک اقتصادی و زودبازده ، تجهیز منابع ، وصول مطالبات ، پدیده خشکسالی ، صندوق بیمه محصولات کشاورزی ،‌ طرحهای راکد ، وجوه بلاتکلیف ارائه نمود. 
بهمن عطاء در ادامه سخنان خود از روسای شعب خواست که با نظم و انضباط مالی و کاری ، نظارت بیشتر بر نحوه اعطای تسهیلات ،‌ استفاده بهینه از نیروی انسانی ، زیبا سازی شعب ، خلاقیت و نوآوری ، پیگیری امور ارجاعی از طرف مدیریت و مقامات محلی و کمک در هر چه بهتر نمودن و راه اندازی سیستم مهرگستر که در حال حاضر در سیستم بانکی فقط در بانک کشاورزی شروع شده است تلاش نمایند. 
در ادامه این همایش علی قنبری مدیر گروه مالی ، اداری و پشتیبانی مدیریت  به اهمیت وجدان کاری ، بازمهندسی نیروی انسانی ، اهمیت دادن به جلسات بخشنامه خوانی ، جانشین سازی و آموزش همکاران اشاره کرد .
در این همایش مهندس علی عباس نژاد مدیر گروه خدمات بیمه ای به پدیده خشکسالی و نحوه پرداخت خوب غرامت به بیمه گذاران اشاره کرد و از روسای شعب خواست که در زمینه های بیمه محصولات فرمانداریها و جهادکشاورزی شهرستان ها را با خودهمراهی نمایند .
مهندس زهفروش از گروه اعتبارات مدیریت به اهمیت خط مشی اعتبارات و وصول مطالبات و تجهیزمنابع اشاره کرد .
در ادامه این همایش امیری مدیر گروه بانکدای الکترونیک و بازاریابی به اهمیت و حساس بودن سیستم مهر گستر که در حال حاضر در حال گسترش در شعب می باشد اشاره نمود و از روسای شعب خواست که مسائل و مشکلات این سیستم را جهت بر طرف نمودن معایب آن به مدیریت اعلام نمایند . 
در این گردهمائی پارسی فر مسئول حراست به اهمیت و حساس بودن حفاظت پرسنلی و فیزیکی و همچنین نحوه استفاده از ارتباط تلفنی ، بایگانی بازخرید چکها اشاره داشتند .
در خاتمه این همایش پانلی با حضور مدیران گروههای مدیریت تشکیل که به سئوالات روسای شعب پاسخ داده شد .
قالب دلخواه شما