برگزاری پنجمین جلسه منطقه ای تجهیزمنابع استان گلستـان

برگزاری پنجمین جلسه منطقه ای تجهیزمنابع استان گلستـان

همزمان با شروع برداشت گندم ، کلزا و جو در استان گلستان کارگروه تجهیزمنابع استان بر اساس برنامه‌ریزی سالانه، ‌با تشکیل جلسات منطقه‌ای که با حضور کلیه همکاران شعب انجام می‌شود سعی در حساس‌سازی کارکنان و ساماندهی فعالیتهای بازاریابی در سطح شعب می‌نماید.
مهندس علی نژاد مدیر شعب بانک کشاورزی دراین خصوص گفت: بر اساس برنامه سالانه‌ای که تدوین نمودیم بنا داریم در طول سال 2 بار با کلیه همکارانمان در سطح شعب نشست هم اندیشی داشته باشیم تا ضمن ایجاد فضای مشارکت عمومی و استماع نظرات همکارانمان بتوانیم راهکارهای جدیدی متناسب با شرایط حاکم بر محیط تاثیرگذار بر بانک برای پیشبرد اهداف خصوصا در حوزه تجهیزمنابع اتخاذ کنیم.
مدیر بانک کشاورزی در ادامه افزود: از دهم خردادماه تاکنون در پنج منطقه گنبد، آق قلا، علی آباد، آزادشهر و کردکوی جلسات منطقه ای برگزار شد که بابرگزاری آخرین نشست در شرق استان دور اول این نشستها به اتمام خواهد رسید که امیدواریم بتوانیم از نتایج مثبت این کارگروههای مشترک مدیریت و شعب بهره مند شویم.
علی نژاد همچنین در پایان با اشاره به نشست فعالین اقتصادی که در اوایل خردادماه سالجاری برگزار شد، گفت: بناداریم در طول سالجاری 2 جلسه هم اندیشی با مشتریان عمده استان برگزار کنیم که با برنامه ریزی مناسب قطعاً خواهیم توانست به برنامه های استان در شاخصهای عملکردی دست یابیم.

قالب دلخواه شما