همایش ویژه کارشناسان، ارزیابان و مسئولین اعتبارات شعب بانک در استان اردبیل برگزار شد

همایش ویژه کارشناسان، ارزیابان و مسئولین اعتبارات شعب بانک در استان اردبیل برگزار شد
همایش ویژه کارشناسان با هدف انجام هماهنگی های بیشتر و رفع ابهامات احتمالی روز یکشنبه 26 خردادماه برگزار شد. مدیر ستادی بانک در استان در این مراسم با تحلیل وضعیت تجهیزمنابع و وصول مطالبات استان و همچنین قابلیتهای کارشناسان و ارزیابان از آنان خواست که در جهت بهبود سپرده‌ها و تمرکز حسابهای مجریان طرحها نزد شعبه بیش از پیش تلاش نمایند. مهندس شهبازی در قسمتی از سخنان خود از تعامل مثبت و سازنده شعب با بیرون سازمان و جلب رضایت آنان و ارباب رجوع تشکر کرد.
مهندس وکیلی مدیر گروه اعتبارات و وصول مطالبات نیز با اشاره به عملکرد استان در پرداخت تسهیلات و وصول مطالبات، آن را در سال گذشته بسیار رضایتبخش دانست و از کلیه همکاران به ویژه جمع حاضر قدردانی کرد. وی با تبیین جایگاه و نقش ویژه گروه اعتبارات بانک، آنان را از ارکان اصلی بانک در بدنه تخصصی آن دانست و افزود با به کارگیری کلیه امکانات به ویژه بخش خصوصی برنامه ریزی منظم در این مورد اهتمام گردد.
سپس مهندس رحمانی مدیرگروه خدمات بیمه ای مواردی را در خصوص پرداخت غرامت به خسارت دیدگان کشاورزی در اثر عوامل قهری و خشکسالی بیان کرد. در پایان مهندس انصاری ، عبدالحسین‌زاده، محمدی از کارشناسان مدیریت در قالب پانل با تشریح دستورالعمل و خط مشی اعتباری سالجاری ضمن پاسخ به سوالات مطروحه راهکارهایی را جهت بهبود وضعیت وعملکرد ارائه کردند.
قالب دلخواه شما