چهارمین همایش منطقه ای استان همدان در شهرستان تویسرکان برگزار شد

چهارمین همایش منطقه ای استان همدان در شهرستان تویسرکان برگزار شد

چهارمین همایش منطقه ای استان همدان در شهرستان تویسرکان
چهارمین همایش منطقه ای استان همدان در سال 87 در شهرستان تویسرکان با حضور مدیرستادی استان، مدیرگروه بانکداری الکترونیک و بازاریابی ، کارشناسان تجهیزمنابع و ارتباطات مدیریت همدان و کلیه همکاران شعب تویسرکان ، فرسفج ، سرکان و شهیداشرفی اصفهانی برگزار شد .
در این همایش ابتدا آقای دشتبانی مدیر ستادی شعب بانک در استان همدان به ایراد سخن پرداخت و ضمن برشمردن مزیتهای کارگروهی از همکاران خواست که با همت و تلاش جمعی ، کلیه امور شعبه را بنحو احسن به انجام برسانند .
ایشان در ادامه به تشریح سیاستهای کلی بانک پرداخت و وظیفه اصلی بانک را پرداخت تسهیلات از منابع موجود شعبه بیان کرد و پیگیری جدی وصول مطالبات سررسیده و معوق ، مشارکتهای بلاتکلیف ، پرونده های اجرائی و جمع آوری سپرده های مردمی و رسیدگی جدی به نامه های ریاست جمهوری را خواستار شد و به تفصیل در رابطه با نحوه اقاله و فروش اموال تملیکی صحبت نمود .
سخنران بعدی همایش مهدوی شریف بودند که مواردی را در رابطه با بانکداری الکترونیک و بازاریابی ارائه و توصیه های لازم را عنوان کرد .
در ادامه جلسه حسینی کارشناس مسئول تجهیزمنابع با تشکیل پانل بازاریابی به آموزش فنون بازاریابی پرداخت و در پایان جلسه مشکلات شعب مورد بررسی قرار گرفت .

قالب دلخواه شما