جلسه هماهنگی مدیریت استان با مسئولین کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر

جلسه هماهنگی مدیریت استان با مسئولین کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر

جلسه‌ای با حضور مسئولین کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر روز پنج شنبه 30 خرداد ماه در محل دفتر مدیر استان برگزار شد.
در این جلسه که مدیر شعب بانک در استان، رئیس کمیته امداد امام(ه) استان، مدیران اعتباری و بانکداری الکترونیک استان و کارشناسان ذیربط حضور داشتند، غلامی مدیر شعب بانک در استان در ابتدا سالروز شهادت دکتر چمران را گرامی داشت و سپس به اهداف مشترک بانک و آن کمیته در جهت ارائه خدمت به محرومین و اقشار کم درآمد جامعه اشاره وخواستار تعامل بیشتر میان مدیریت استان و کمیته امداد در استان گردید. همچنین موسوی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر اطلاعاتی را در زمینه تعداد افراد تحت پوشش به سمع نظر حاضرین رساند و تعامل و همکاری میان بانک و آن نهاد را مثبت ارزیابی نمود.
در این جلسه مقرر شد توزیع اعتبار در نظر گرفته شده جهت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در سفر ریاست محترم جمهور به استان به طور مناسب و به تفکیک بخش و شهرستان مشخص و از سوی آن نهاد به بانک اعلام تا نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام شود. همچنین به منظور افزایش فعالیت حسابهای آن نهاد در بانک تصمیم گرفته شد هماهنگی های لازم بین گروه بانکداری الکترونیک مدیریت و معاونت پشتیبانی آن نهاد به عمل آید.

قالب دلخواه شما