هفتمین نمایشگاه تولیدات زنان روستایی کشور برگزار شد

هفتمین نمایشگاه تولیدات زنان روستایی کشور برگزار شد

هفتمین نمایشگاه تولیدات زنان روستایی با معرفی تولیدات غذایی و صنایع دستی 22 استان از 28 خرداد ماه جاری به مدت یک هفته در محل مرکز آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به همت دفتر امور زنان روستایی و عشایری وزارت جهاد کشاورزی و با مشارکت بانک کشاورزی و اتحادیه مرکزی تعاونی های عشایری ایران برگزار شد.
در این نمایشگاه همه روزه از ساعت 9 صبح تا 22، تولیدات سنتی زنان روستایی 22 استان به معرض نمایش و فروش گذاشته شد که با استقبال زیادی همراه بود و مورد بازدید و توجه مهندس اسکندری وزیر جهاد کشاورزی، دکتر طبیب زاده مشاور رئیس جمهور، دکتر دانیالی، مشاور وزیر و مدیر کل دفتر امور زنان روستایی و عشایری، دکتر فلسفی، همسران سفیران خارجی و دیپلمات های وزارت امور خارجه ، شهرداری تهران ... قرار گرفت.
این نمایشگاه با برگزاری مراسم اختتامیه در روز 2 تیرماه جاری با حضور دکتر خلقانی، معاون ترویج، آموزش و تحقیقات وزارت جهاد کشاورزی، دکتر قریشی ابهری، معاون ترویج سازمان تات، دکتر تهمینه دانیالی مشاور وزیر و مدیر کل دفتر امور زنان روستایی و عشایری به کار خود پایان داد.
در این مراسم غرفه های زنان روستایی استان خراسان جنوبی، چهار محال و بختیاری و استان هرمزگان به عنوان غرفه های نمونه انتخاب شدند.
بانک کشاورزی نیز در فضایی بالغ بر 12 متر مربع به ارائه خدمات و فعالیتهای بانک در خصوص طرحهای ویژه زنان پرداخت که مورد بازدید وزیر محترم جهاد کشاورزی، مسئولان ارشد کشور و جمع کثیری از بازدید کنندگان قرار گرفت.

قالب دلخواه شما