مدیر امور بانکداری الکترونیک در جمع همکاران استان گلستان از سیستم جامع بانکداری الکترونیک به عنوان یک ضرورت سیستم بانکی یاد کرد

مدیر امور بانکداری الکترونیک در جمع همکاران استان گلستان از سیستم جامع بانکداری الکترونیک به عنوان یک ضرورت سیستم بانکی یاد کرد

به گزارش مدیریت شعب بانک کشاورزی استان گلستان، همزمان با پیوستن شعبه مرکزی گرگان به سیستم مهرگستر آتشی مدیرامور رایانه و بانکداری الکترونیک با حضور در استان گلستان از نزدیک عملیات استقرار سیستم را نظارت نمودند . مدیر امور رایانه و بانکداری الکترونیک در نشستی که با حضور تنی چند از روسای شعب و مسئولین مدیریت برگزار شد با اشاره به روند شکل گیری بانکداری الکترونیک از مهرگستر به عنوان یک بستر یاد نمودند وی گفت: سیستم جدید یک محصول یا خدمت نیست بلکه بستری است که در خدمت تمامی بخشهای بانک از جمله تجهیزمنابع باشد.
آتشی استقرار سیستمهای Core Banking را یک الزام برای تمام بانکها دانستند و گذر از وضعیت فعلی را نیازمند صبر، حوصله، نقد و مشارکت کلیه همکاران خصوصاً همکارانی که در مشاغل عملیاتی مستقیماً با سیستم سر و کار دارند، دانستند.
بر اساس مکانیزمهای پیش بینی شده تمامی مشکلات احتمالی سیستم از سطح شعب جمعبندی میشود و تیمهای کارشناسی با تمام توان در حال رفع کاستی های موجود میباشند که امیدواریم در یک دوره زمانی مناسب اشکالات موجود مرتفع گردد . وی افزود در حال حاضر 72% از مشتریان بانک تحت پوشش این سیستم قرار گرفتند. آتشی سپس به سایر خدمات حوزه بانکداری الکترونیک نظیرATM ، POS ، Pin pad اشاره نمودند و در پایان به ابهامات پاسخ گفته و رهنمودهایی را مطرح نمودند
خاطر نشان می‌شود در ابتدای جلسه مهندس علی نژاد مدیر ستادی استان گزارش عملکرد شعب مهرگستر را ارائه نمودند. ایشان در این زمینه گفت: در سالجاری 11 شعبه به مهرگستر متصل شده اند که با عملیاتی شدن آن در شعبه گرگان، عملیات استقرار در شعب اصلی به اتمام خواهد رسید و اکثریت مشتریان دراین بستر تعریف خواهند شد.
مدیرستادی استان در ادامه افزود: با برنامه ریزیهای صورت گرفته همه همکارانی که می بایست آموزش می دیدند دوره های آموزشی را با موفقیت پشت سر گذاشتند و آموزش روی شغل نیز در استان بصورت جدی پیگیری شد که خوشبختانه با فرهنگ سازیهای صورت گرفته ما در استان شاهد پذیرش سیستم علیرغم جدید بودن آن از سوی همکاران بودیم.
مهندس علی نژاد در پایان اظهار امیدواری نمودند با استقرار مهرگستر و رفع نواقص احتمالی که کاملاً طبیعی و اجتناب ناپذیر میباشد بتوانیم از مزیت های آن برای ارائه خدمت بهتر به مشتریان در جهت ارزش آفرینی استفاده کنیم.

قالب دلخواه شما