جلسه مشترک اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس بامدیرعامل بانک کشاورزی

جلسه مشترک اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس بامدیرعامل بانک کشاورزی

جلسه مشترک دکتر محمد طالبی مدیر عامل بانک کشاورزی و اعضای هیئت مدیره بانک به همراه قائم مقام صندوق بیمه محصولات کشاورزی با اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس دوشنبه 10 تیر ماه ساعت 9 صبح ، در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد .
در این جلسه دکتر محمد طالبی مدیر عامل بانک کشاورزی مشروحی از فعالیتهای بانک کشاورزی در سال گذشته و نمایی از رویکرد بانک درسال جاری را به کمیسیون ارایه داد و اعلام کرد بانک کشاورزی بیش از 90درصدمنابع بانک را در اختیار کشاورزان قرار داد و یادآور شد در سال گذشته حدود 55 هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب عقود مختلف پرداخت کرده است.
مدیر عامل بانک کشاورزی با اشاره به گستردگی شعب بانک در اقصی نقاط کشور که بالغ بر 1850 شعبه می باشد اعلام داشت که بانک با داشتن کارشناسان مجرب و کار آزموده متخصص در بخش کشاورزی و اقتصادی و مالی توان پرداخت حدود 15 هزار میلیارد تومان تسهیلات را دارد و لازمه این مهم تقویت بانک از لحاظ منابع توسط دولت و مجلس میباشد .
در ادامه رئیس و اعضای کمیسیون کشاورزی از اقدامات بانک کشاورزی تشکر و به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و در نهایت آمادگی کمیسیون کشاورزی را جهت تقویت بنیه مالی بانک اعلام کردند .
در این راستا جهت ایجاد تعامل بیشتر و همفکری با نمایندگان محترم مجلس از رئیس و اعضاء محترم کمسیون کشاورزی دعوت شد درجلسه آتی که در بانک کشاورزی تشکیل می شود حضور بهم رسانند.

قالب دلخواه شما