همایش یکروزه نظام پیشنهادها و نهادینه سازی نوآوری در استان فارس برگزار شد

همایش یکروزه نظام پیشنهادها و نهادینه سازی نوآوری در استان فارس برگزار شد

 همایش یکروزه نظام پیشنهادها و نهادینه سازی نوآوری با حضور مدیران ستادی ، گروههای مدیریت، روسای شعب استان، کارشناسان بانک و کارکنان مدیریت درمحل سالن اجتماعات سینا و صدرا دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.
در این مراسم مهندس طباطبایی مدیرستادی بانک به بیان اهمیت موضوع نهادینه سازی نوآوری در بانک که مورد تاکید مدیرعامل بانک نیز می باشد مطالبی را بیان کرد.سپس به ارائه گزارش چشم انداز جدیدبانک در زمینه های مختلف از جمله کارکنان،بانکداری الکترونیک ودر زمینه خدمات بانکداری بین المللی و اهمیت ارائه پیشنهاد از سوی همکاران در پیشبرد رشد و تعالی بانک مطالبی را بیان کرد.

در ادامه همایش  حیدریان کارشناس دبیرخانه نظام پیشنهادها گزارش عملکرد دبیرخانه ، آئین نامه و مصوبه هیات مدیره  بانک و مطالبی را در خصوص فرایند گردش کار نظام پیشنهادها ، نحوه پیشنهاددهی همکاران و پیگیری آن را از طریق سایت بانک بیان کرد.

سپس آقای مهندس فتح الهی راد ، محقق و صاحب نظر در زمینه نظام پیشنهادها باتوجه به دانش و تجربیات عملی خود موضوع آشنایی با نظام پیشنهادها و ابعاد مختلف آن را بطور کامل تشریح کرد. ایشان تاریخچه ، دلایل وجودی و اهداف استقرار نظام پیشنهادها و مزایای مورد انتظار آن را در سازمانها برشمرد و سپس به فرآیند نظام پیشنهادها و ویژگیهای آن در کشورهای پیشرفته و در حال توسعه اشاره کرد در آخر نقش مدیران در نظام پیشنهادها و دلایل عدم ارائه پیشنهاد از طرف کارکنان و در نهایت به فنون خلاقیت اشاره کرد. 
همچنین به تعداد 15 نفر از حضار که در طرح سوالات مسابقه کتبی ( مربوط به مباحث همایش) شرکت کرده بودند به قید قرعه جوایزی اهدا شد و در خاتمه لوح تقدیربه تعداد 5 نفر از پیشنهاددهندگان برتر منتخب با تشویق حضار اعطاء شد.

قالب دلخواه شما