جلسه ستاد بیمه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

جلسه ستاد بیمه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

دومین جلسه ستاد بیمه محصولات کشاورزی استان با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی مدیر ستادی بانک کشاورزی، مدیر گروه خدمات بیمه ای، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و نظام دامپزشکی، اداره کل نوسازی و حوادث غیر مترقبه استانداری و مدیران و کار شناسان دست اندر کار بخش کشاورزی روز یکشنبه 9 تیر ماه در محل مدیریت بانک کشاورزی استان برگزار شد.
در این جلسه ابتدا مهندس خادم الحسینی ضمن بیان نقش و اهمیت تولیدات کشاورزی در ایجاد امنیت غذایی جامعه و نقش استراتژیک آن در اقتصاد کشور به لزوم توجه به صنعت بیمه کشاورزی تاکید نمود و خواستار پیگیری لازم جهت تقویت بنیه مالی و اعتباری صندوق بیمه و تامین مطالبات انباشته این صندوق از طرف دولت شد. در ارائه ریاست سازمان جهاد کشاورزی آقای مهندس نجفی از عملکرد مجموعه همکاران بانک کشاورزی تقدیر و تشکر نموده یادآوری نمود در سال زراعی 87-86 بیش از 2000 میلیارد ریال خسارت و حوادث قهری و طبیعی از جمله خشکسالی و سرمازدگی به بخش کشاورزی استان وارد گردیده است.و باید بعنوان فرصت به این وضعیت نگاه کنیم و انتظار داریم دولت با تقویت بینه مالی بانک کشاورزی و صندوق بیمه توجه ویژه به صندوق بیمه محصولات کشاورزی داشته باشد تا صندوق بیمه با طراحی و اجرا شیوه های نوین بیمه ای بیمه درآمد بیمه تضمین تولید بیش از بیش بخش کشاورزی را یاری نماید.
درادامه مهندس معماریان مدیر گروه خدمات بیمه ای استان اعلام نمود در سال زراعی جاری بیش از 38 میلیارد غرامت در وجه خسارت دیدگان پرداختی خواهد شد.
در ارائه اعضاء به بحث تبادل نظر پرداختند و مجموعا 12 مصوبه و 11 پیشنهاد جهت ارائه به ستاد مرکزی صندوق بیمه به تصویب رسد.

قالب دلخواه شما