برگزاری نشست اعضای کانون تلاشگران بازاریابی در استان سمنان

برگزاری نشست اعضای کانون تلاشگران بازاریابی در استان سمنان

اعضای کانون تلاشگران بازاریابی در استان سمنان با حضور مدیر ستادی، مدیرگروه بانکداری الکترونیک، مدیرگروه اعتباری و وصول و اعضای کانون در روز شنبه 15 تیر در سالن شهید اسماعیلی مدیریت تشکیل جلسه داد.
در این نشست ابتدا، مدیرگروه بانکداری الکترونیک هدف از برگزاری نشست را شکل گیری کانون و انجام بازاریابی دانست و گفت: هدف از تشکیل کانون تلاشگران بازاریابی تمرکز بر خدمات نوین بانکی برای جذب مشتریان از طریق بازاریابی است.
وی در ادامه گفت: در عرصه رقابت کسی موفق است که خدمات خود را به خوبی ارائه نماید و مرحله مهم تر از آن خدمات پس از فروش است که باید جدی تلقی گردد. 
نظری در ادامه، اطلاع رسانی خدمات نوین بانکی را یکی از وظایف اعضای کانون تلاشگران ذکر کرد و افزود:  امید است با همدلی و همراهی با یکدیگر بتوانیم به اهداف بانک دسترسی پیدا کنیم.
در ادامه فولادیان، کارشناس مسئول تجهیز منابع و خدمات کارت نیز طی سخنانی اظهار داشت: کانون تلاشگران یک نهاد غیررسمی است که در داخل سازمان در حال شکل گیری است و هدف مشترک ما تعالی بانک در منطقه، استان و در نهایت کشور است و تنها عاملی که به این هدف رهنمون می سازد اینست که باید همفکر و هم نظر باشیم.
در ادامه هر یک از اعضا به ارائه نقطه نظرات و دیدگاههای خود پرداختند و مقرر شد در جلسات آتی اعضا گزارشی از عملکرد و فعالیتهای خود را ارائه نمایند.

قالب دلخواه شما