بانک کشاورزی برگزار می کند: فراخوان دستاوردهای علمی، پژوهشی « بانکداری سبز »

بانک کشاورزی برگزار می کند: فراخوان دستاوردهای علمی، پژوهشی « بانکداری سبز »

بانک کشاورزی مسابقه ای برای علاقمندان به موضوع‌های بانکداری سبز و تامین مالی سبز برگزار می کند و به آثار برتر، جوایز ارزنده ای را اهدا خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، این بانک در نظر دارد با شناسایی علاقمندان به موضوع‌های بانکداری سبز و به طور کلی تامین مالی سبز در کشور ، مجموعه تلاش های انجام شده در این زمینه را گردآوری کند و دانش موجود را به سایر نهادها و سازمان های ذی نفع گسترش دهد. در همین راستا از کلیه صاحب نظران، پژوهشگران، اساتید ، دانشجویان و کارشناسان محترم دعوت می‌شود یک نسخه از کتب تالیف شده، پایان نامه، رساله، مقالات، پروژه ها یا سایر فعالیت‌های تحقیقاتی خود را در زمینه‌های بانکداری سبز ، تامین مالی سبز، خدمات مالی سبز و تامین مالی پایدار، به مرکز پژوهش های بانک کشاورزی ارسال فرمایند.

این گزارش می افزاید: مهلت ارسال آثار حداکثر تا روز یکشنبه ۲۰ تیرماه سال ۱۴۰۰ است و مرکز پژوهش‌های کاربردی بانک کشاورزی به سه اثر برتر انتخاب شده توسط کمیته داوران، جوایز ارزنده ای را تقدیم خواهد کرد.

شایان ذکر است ، بانک کشاورزی اولین بانک ایرانی است که اصول نظام بانکداری سبز را در راهبردها و برنامه‌های عملیاتی خود به اجرا گذاشته و در همین راستا با اجرای پروژه ای مشترک با  UNDP  با عنوان« بانکداری سبز در راستای رشد فراگیر و توسعه پایدار» تلاش کرده تا راهبرد حفاظت از محیط زیست را در فرایندهای اعتباری پیاده سازی کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط شرکت در این مسابقه «اینجا» را کلیک کنید.

قالب دلخواه شما