بازدید استاندار خراسان جنوبی از طرحهای نمونه بانک کشاورزی

بازدید استاندار خراسان جنوبی از طرحهای نمونه بانک کشاورزی

سیدصولت مرتضوی استاندار خراسان جنوبی به اتفاق مهندس فرهاد فنودی مدیر ستادی استان، مهندس تناکی ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان، براتی فرماندار شهرستان سربیشه و تعدادی از معاونین استاندار و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان و جمعی از خبرنگاران رسانه های گروهی از طرحهای بزرگ و نمونه بخش کشاورزی که با مشارکت و حمایت مالی بانک کشاورزی استان اجراء شده است بازدید نمودند.
در این دیدار ابتدا طرح مجتمع، دکتر مشار مورد بازدید قرار گرفت، قابل ذکر است که این مجتمع شامل: واحد گاوداری شیری 1000 راسی تمام مکانیزه ، واحد مرغداری تخمگذار به ظرفیت 40000 قطعه ، واحد مرغ گوشتی به ظرفیت 25000 قطعه ، واحد پرورش گوسفند به ظرفیت 2000 راس (پرواری و داشتی) در سال ،‌ واحد پرورش ماهیان سرد آبی به ظرفیت 18 تن در سال و فرآورده های لبنی به ظرفیت 50 تن در روز می باشد.
لازم به ذکر است در این مجتمع علاوه بر موارد یادشده حدود 150 هکتار زراعت انواع حبوبات و غلات و همچنین 75 هکتار باغات مکانیزه پسته و زرشک وجود دارد.
در ادامه سفر از طرح پرورش قارچ قهستان به ظرفیت 200 تن در سال که در سال جاری با مشارکت شعبه سربیشه به بهره برداری رسیده است بازدید و توضیحات لازم در این خصوص نیز از سوی مدیر ستادی استان به حاضرین ارائه شد.
در خاتمه استاندار خراسان جنوبی در مصاحبه مطبوعاتی با واحد مرکزی خبر و خبرنگاران مطبوعات محلی شرکت و از فعالیتهای بسیار خوب مشترک سازمان جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی استان تقدیر و تشکر نمود .

قالب دلخواه شما