چهارمین جشنواره انتشارات روابط عمومی های کشور برگزار شد

چهارمین جشنواره انتشارات روابط عمومی های کشور برگزار شد

چهارمین جشنواره انتشارات روابط عمومی های کشور در روزهای 10 تا 12 تیرماه توسط انجمن متخصصان روابط عمومی ایران و با همکاری روابط عمومی های برخی از سازمانهای دولتی و خصوصی از جمله بانک کشاورزی ، بانک ملی ، ایران خودرو ، هواپیمائی هما ، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ، صندوق تعاون کشور ، دانشگاه علامه طباطبائی ، روزنامه ایران و ... در محل مرکز آفرینش های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران برگزار شد .
این جشنواره با هدف ارتقاءدانش و به روز رسانی اطلاعات کارکنان شاغل در روابط عمومی ها و گزینش نشریات برتر درون سازمانی از قبیل ، پوستر ، کتاب ، بروشور ، وب سایت و دیگر موارد انتشاراتی سازمانها و دستگاههای اجرایی و موسسه های بخش خصوصی در پنج بخش رقابتی ، نمایشگاه ، نشست تخصصی و کارگاه های آموزشی با حضور جمعی از استادان دانشگاه ها ، کارشناسان روابط عمومی های کشور ، شروع به کار کرد .
همزمان با برگزاری این دوره از جشنواره ، نمایشگاه آثار تولیدی شرکت کنندگان با هدف عرضه و معرفی انواع فعالیتهای انتشاراتی و سایر دستاوردهای روابط عمومی ها به نمایش گذاشته شد.
همچنین سخنرانی استادان و صاحبنظران رشته روابط عمومی ، سمینار تخصصی و کارگاه‌های آموزشی با عناوین، کاربرد عکس در نشریات داخلی ، شیوه های نوین خبر نویسی و تهیه نشریات الکترونیکی از دیگر برنامه های این همایش بود .
در مراسم پایانی این جشنواره که با حضور پرفسور معتمد نژاد ، دکتر مظاهری ، رئیس کل بانک مرکزی و جمع زیادی از استادان ، مدیران و دست اندرکاران روابط عمومی های کشور برگزار شد، از استاد علی میر سعید قاضی به پاس چهار دهه تلاش علمی برای توسعه روابط عمومی در ایران، تجلیل شد.
بانک کشاورزی نیز ضمن حمایت از برگزاری این جشنواره با برپایی غرفه به معرفی آثار و انتشارات روابط عمومی بانک کشاورزی پرداخت و اطلاعات کاملی توسط کارشناس مربوطه در اختیار بازدید‌کنندگان قرار گرفت .

قالب دلخواه شما