اولین نشست مشترک مدیران ستادی و روسای شعب منتخب استان قزوین با رییس اداره کل رفاه کارکنان، معین این استان

اولین نشست مشترک مدیران ستادی و روسای شعب منتخب استان قزوین با رییس اداره کل رفاه کارکنان، معین این استان

اولین نشست مشترک مدیران ستادی و روسای شعب منتخب با حضور ذبیحی رئیس اداره کل رفاه کارکنان وهئیت همراه روز سه شنبه 10 تیر ماه در محل مدیریت برگزار شد.
در این جلسه ابتدا مدیر استان، رئیس اداره کل رفاه کارکنان را به عنوان معین استان قزوین معرفی و سپس عملکرد استان و مسائل موثر در سرعت تجهیز منابع را مطرح نمود. همچنین نقاط قوت و پتانسیل‌های موجود در استان در خصوص منابع مالی و راهکارهای دستیابی به این منابع مورد شناسایی و ارزیابی قرار گرفت.
در این نشست مدیر گروه بانکداری الکترونیک نیز در خصوص مشتری مداری، سپرده های کوتاه مدت 6 ماهه و 9 ماهه، صدور کشاورز کارت، نصب دستگاههای POS، وضعیت عملکرد استان در خصوص حسابهای قرض‌الحسنه ویژه کشاورزی از نظر سرانه سپرده ها و درصد تحقق و تاکید بر ماندگاری این حسابها مطالبی را عنوان نمود.
در ادامه مدیر گروه پشتیبانی در خصوص کنترل منابع و مصارف استان پرداخت تسهیلات، وصول مطالبات و همچنین جذب سپردههای مردمی اشاره کرد و استفاده از ظرفیتهای پرسنلی در تمام سطوح را در این خصوص بسیار حائز اهمیت دانست.
همچنین در این همایش روسا و کارشناسان شعبه نیز در خصوص شناسایی مشتریان جدید، احترام به مشتریان، جلب اعتماد مشتریان داخلی،‌همفکری با همکاران به ویژه مسئولین باجه و سایر موارد سوالات، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه تجهیز منابع بیان کردند.
در ادامه ذبیحی رییس اداره کل رفاه کارکنان اساسی ترین دیدگاه مدیران عالی بانک به ویژه مدیر عامل محترم بانک در زمینه جذب سپرده ها، اقدام روسای شعب درجهت مذاکره با مشتریان اظهارداشتند و خود اتکایی مالی و ساماندهی شعب از نظر تبلیغاتی و فضای مطلوب شعب را از دیگر تاکیدات مدیر عامل عنوان کرد. وی توجه روسای شعب را به تجهیز منابع، وصول مطالبات ، مازاد و مدیریت نقدینگی جلب نمود و خواستار مدیریت صحیح روسای شعب در زمینه کنترل نقدینگی خود و انتقال آن به مدیریت شد. در پایان این جلسه مقرر شد ضمن تداوم نشست مذکور راهکارهای عملی و کارشناسانه درخصوص بهبود وضعیت موجود و عملکرد شعب بطور مستمر پیگیری شود.

قالب دلخواه شما