برگزاری همایش اعتبارات، وصول مطالبات و تجهیزمنابع در استان هرمزگان

برگزاری همایش اعتبارات، وصول مطالبات و تجهیزمنابع در استان هرمزگان

به منظور تبیین خط مشی تجهیزمنابع، وصول مطالبات و اعتبارات و با هدف انسجام بیشتر در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به مردم و مشتریان بانک همایش روسای شعب استان هرمزگان در روز چهارشنبه 12 تیرماه سال جاری با حضور کوهستانی رئیس اداره کل بازرسی و حسابرسی و مدیر معین استان، غفاری رئیس اداره کل بازاریابی و تجهیزمنابع، دکتر شاهوردی رییس اداره کل وصول مطالبات، خلج معاون اداره کل امور مالی، کلانترهرمزی معاون اداره کل خدمات کارت و مدیران ستادی و راهبردی شعب بانک در استان هرمزگان برگزار شد.
در ابتدای همایش مهندس کائیدی مدیر شعب بانک در استان به تشریح وضعیت اقتصادی و اجتماعی استان پرداخت و در ادامه گفت: قریب به 60 درصد واردات و صادرات غیر نفتی کشور از طریق استان هرمزگان انجام می گیرد که وجود 70 درصد نقدینگی استان در شهر بندرعباس، موقعیت بسیار خوبی را فراهم آورده تا با توسعه شعب و تامین نیروی انسانی مورد نیاز بتوانیم استان را در شمار 5 استان برتر کشور قرار دهیم.
در ادامه دکتر شاهوردی رئیس اداره کل وصول مطالبات بانک ضمن تشریح جزئیات مصوبه هیئت محترم دولت در استان فارس اظهار داشت که در اجرای این مصوبه بالغ بر 10 هزار میلیارد ریال از بدهی کشاورزان تمدید شد.
در این همایش همچنین غفاری رییس اداره کل بازاریابی و تجهیزمنابع به تفصیل، جایگاه استان را از جهت تجهیزمنابع مورد نقد و بررسی قرار داد و در هر بخش به ارائه راه حل های مورد نظر پرداخت.
وی بر تشکیل سمینار مسئولین باجه ها و تبادل تجربیات بین شعب تاکید کرده و در ادامه افزود در سال گذشته 50 % رشد سپرده‌ها ی مردمی مربوط به 7 مدیریت بوده است.
وی همچنین به تاثیر مثبت تبلیغات محیطی و بازاریابان بخش خصوصی بر تجهیزمنابع تاکید کرده و اظهار داشت در سال جاری 575 دستگاه اتومبیل سورن برای حسابهای ویژه سال جاری در نظر گرفته شده که در مجموع بانک کشاورزی بیشترین جوائز را به حساب های قرض الحسنه اختصاص داده است.
در ادامه کوهستانی رئیس اداره کل بازرسی و حسابرسی و مدیر معین استان ضمن تحلیل عملکرد استان در بخشهای تجهیزمنابع، وصول مطالبات و منابع و مصارف؛ به کمبود شعب و نقاط ضعف و قوت آنها نیز اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد با توسعه شعب و تامین نیروی انسانی مورد نیاز، مسائل استان مرتفع شود.
در ادامه همایش کلانترهرمزی معاون اداره کل خدمات کارت ضمن نمایش فیلم تهیه شده از شعبه زیارتعلی رودخانه و ازدحام فراوان مراجعین؛ به اختصاص یک دستگاه ATM خودپرداز سالنی برای شعبه مذکور و تامین خودپردازهای سایر شعب نیاز تاکید کرد.
در پایان جلسه مدیران ستادی به پرسش همکاران استان پاسخ دادند و در روز دوم این سفر نیز شعب شهری خلیج فارس، بازار روز، خیابان امام ( ره )، سیدجمال الدین اسد آبادی و شیلات مورد بازدید مدیران ستادی قرار گرفت.

قالب دلخواه شما