گردهمایی شورای تجهیز منابع و کارگروه منابع و مصارف مدیریت لرستان برگزار شد

گردهمایی شورای تجهیز منابع و کارگروه منابع و مصارف مدیریت لرستان برگزار شد

نشست مشترک کارگروه منابع ومصارف وشورای تجهیز منابع استان لرستان روز دوشنبه 17تیر ماه در محل سالن اجتماعات مدیریت باحضور مهندس دائم امید، رییس اداره کل روابط عمومی ومدیر معین استان برگزار شد.
در این جلسه که روسای شعب و همکاران شعب شهرستان خرم آباد نیز حضور داشتند مهندس    دائم امید، تلاشها و دیدگاههای مدیر عامل بانک را در جهت نهادینه سازی بر ای بهره گیری بیشتر از نقطه نظرات استانها وشعب در زمینه برنامه ریزی های کلان بانک یادآور شد وگفت: به اعتقاد دکتر طالبی نو آوری عامل حفظ وتقویت حیات سازمانی و زمینه ساز رشد وبالندگی است. وی گفت ماهمواره در مقابل این پرسش قرار داریم که چه عواملی موجبات موفقیت ویا عدم موفقیت یک سازمان را فراهم می نماید وچه راهکارهایی در شرایط کنونی برای افزایش موفقیت های بانک کارسازخواهد بود.
مهندس دائم امید با اشاره به آمار عملکرد و جایگاه استان در بین استانها، برنامه‌ها و تعهدات بانک را برای تامین تسهیلات بخش کشاورزی در سال جاری خاطر نشان ساخت وگفت: امسال با توجه به خسارات وارده ناشی از خشکسالی به بخش کشاورزی باید راهکارهایی برای برون رفت از مشکل و تامین منابع موردنیاز بیابیم که تصور می شود استفاده از منابع سایر بازارهای پولی و تامین منابع از طریق فروش اوراق مشارکت، استفاده از امکانات و خلاقیت استانها در تمامی امور و بهره گیری از امکانات بانکداری فراگیر و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، راهکارهای مناسبی در این خصوص باشند.
در این جلسه مهندس فهیمی نیز با اشاره به جایگاه بخش کشاورزی استان گفت: با وجود برخورداری استان لرستان از منابع فراوان آب تاکنون بهره برداری بهینه از این نعمت خدادادی به طور کامل به عمل نیامده است. وی با اشاره به موقعیت استان در زمینه کشاورزی، دامپروری، شیلات وسایر زیر بخشهای کشاورزی و همچنین بیان سهم بانک کشاورزی ازسپرده ها وتسهیلات نظام بانکی استان، اقدامات بانک را نیز در راستای ارتقاءجایگاه کشاورزی استان تشریح نمود. مدیر استان تلاش وارتباط خوب کارکنان بانک کشاورزی استان را یکی از عوامل مهم برای قضاوت مثبت مردم ومسولین استان درباره بانک برشمرد وگفت: در طی چند سال گذشته تعداد حسابهای بانک کشاورزی استان از 450هزار فقره حساب به 900هزار حساب و منابع بانک از 650میلیارد به 1250میلیارد ریال افزایش یافته است .وی کارکنان بانک را بزرگترین سرمایه سازمانی توصیف نمود واظهار امیدواری کردبا مشارکت تمامی همکاران،افزایش شناخت از بازار، تبلیغات، موج آفرینی و... منابع بانک کشاورزی به حد قابل توجهی افزایش یابد.
در ادامه اسفندیان ،مدیرگروه بازاریابی وبانکداری الکترونیک مدیریت نیز در خصوص اقدامات کارگروه بازاریابی مدیریت وفعالیت های شعب در این راستا توضیحاتی ارائه نمود.همچنین با اعلام فراخوان پیشنهاد ،تعدادی از همکاران پیشنهادهایی برای طرح در شورای تجهیز منابع بانک مطرح کردند ودر پایان نیز مهندس دائم امید باتفاق مدیر استان در پانل پرسش وباسخ شرکت نمود وبه سوالات همکاران پاسخ دادند.
خاطر نشان می سازد مهندس دائم امید درسفر به لرستان از تعدادی ازشعب استان نیز بازدید کرد وضمن دیدار صمیمانه با همکاران،از نزدیک در جریان برنامه هاواقدامات انجام شده شعب قرار گرفت.

قالب دلخواه شما