پنجمین گردهمایی منطقه ای در استان همدان برگزار شد

پنجمین گردهمایی منطقه ای در استان همدان برگزار شد

پنجمین گردهمایی منطقه ای استان همدان در سال 87، با حضور کلیه کارکنان شعب فامنین، لالجین، قهاوند، بهار، صلح آباد، قرخلر، مهاجران، تعاون بهار و مدیراستان، مدیران گروههای اعتبارات و وصول، بانکداری الکترونیک، خدمات بیمه ای، کارشناسان آمار، تجهیزمنابع و ارتباطات مدیریت برگزارشد.
به گزارش مدیریت شعب بانک در استان همدان در این مراسم که 19 تیر ماه سال جاری برگزار شد؛ دشتبانی مدیرستادی استان ضمن تبیین خط مشی سال جاری عنوان کرد که وظیفه خطیر و اصلی بانک کشاورزی پرداخت تسهیلات به منظور اجرای طرحهای کشاورزی و فعالیتهای وابسته به بخش کشاورزی است و به همین منظور تمامی همکاران باید حداکثر تلاش خود را به منظورجمع آوری منابع مورد نیاز به ‌کار ببندند و با برنامه ریزی دقیق و مستمر برای وصول مطالبات سررسیده و معوق، برنامه‌ریزی های شعب را در رابطه با جذب سپرده های مردمی عملی نمایند.
در ادامه پویافرد مدیرگروه اعتبارات و وصول استان از همکاران خواست تا ضمن ارائه راهکارهای جدید، بیش از پیش ایشان را در جهت نیل به اهداف از پیش تعیین شده یاری نمایند.
در این همایش مهدوی شریف نیز مواردی را در رابطه بانکداری الکترونیک عنوان کرد و در ادامه حسینی پیرامون موضوع بازاریابی مواردی را عنوان و به صورت علمی بازاریابی را مورد بحث و بررسی قرار داد و شیوه های جدیدبازاریابی را برای حاضرین به طور مشروح بیان کرد.

قالب دلخواه شما