نشست مشترک مدیر شعب بانک در استان خراسان شمالی با کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان

نشست مشترک مدیر شعب بانک در استان خراسان شمالی با کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان

بانک کشاورزی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خراسان شمالی در راستای بهبود و گسترش تعاملات فی مابین و به منظوردست یابی به اهداف مورد نظر؛ نشست مشترکی در تاریخ 17 تیر ماه در محل مدیریت بانک کشاورزی این استان برگزار کردند.
به گزارش مدیریت شعب بانک در استان خراسان شمالی؛ در این جلسه که مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و مسئول امور مالی این کمیته و همچنین موسوی مدیر ستادی شعب بانک در استان خراسان شمالی، مدیران فنی و بانکداری الکترونیک حضور داشتند؛ مدیر ستادی شعب بانک در ابتدا به خدمات بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی از جمله سیستمهای مهر، مهر گستر و کشاورز کارت‌های صادر شده در همین راستا اشاره کرد و افزود: بانک کشاورزی از طریق انواع کارتهای صادر شده به ویژه کشاورز کارت؛ در تمام نقاط استان خدمات نوین ارائه می نمایید.
وی امکان بهره گیری از دستگاههای ATM، پایانه های فروش و سیستم شتاب را از مزیتهای این کارتها برشمرد و در ادامه افزود: تا کنون حدود 50 هزار کشاورز کارت در این استان صادر شده است و این روند رو به رشد می‌باشد. 
در ادامه سبحانی از همکاری خوب روسا و کارکنان شعب بانک کشاورزی در سطح استان با کمیته امداد و مددجویان قدردانی کرد و اظهار داشت: با توجه به پتانسیل و ظرفیتهای بالای بانک کشاورزی، توسعه تعاملات و مراودات کاری بیشتربا آن بانک را در دستور کار استان قرار داده ایم. در ادامه مهندس زینلیان، ‌باقری و اسودی هر کدام از سوی بانک کشاورزی و کمیته امداد مطالبی در جهت استقرار نظام همکاریهای فی مابین عنوان کردند.

قالب دلخواه شما