مدیر شعب بانک در استان اصفهان:‌ در کلیه امور موفق هستیم مشروط بر آنکه بخواهیم و این تفکر را تقویت کنیم

مدیر شعب بانک در استان اصفهان:‌ در کلیه امور موفق هستیم مشروط بر آنکه بخواهیم و این تفکر را تقویت کنیم

حبیب اله نیکزادی پناه مدیر شعب بانک در استان اصفهان در گردهمایی وصول مطالبات و تجهیز منابع منطقه کاشان که با حضور کلیه همکاران شهرستان کاشان – آران و بیدگل – نطنز و اردستان روز سه شنبه 18 تیر در شهر قمصر برگزار شد با بیان مطلب فوق گفت: در حال حاضر چاره ای جز مقابله با بحران خشکسالی نداریم و شما همکاران همانگونه که در سال گذشته توانستید گامهای بلندی در جهت نائل شدن به اهداف بانک بردارید؛ امروز نیز بیشتر می توانید. وی تفکر و خرد و همت جمعی را برای مقابله با بحران از الزامات برشمرد و بیان کرد وصول مطالبات در حال حاضر از اهم امور ما در بانک است و با توجه به بحث خشکسالی می‌طلبد که بدهکاران را طبقه بندی کرده و برای هر گروه رفتار مناسبی را تعریف کنیم و سعی بر آن داشته باشید که کشاورزان عزیزی که دچار خشکسالی و خسارت شده اند را با تمام وجود یاری نمائید.
مهندس نیکزادی پناه حفظ و تقویت بانک را به نحوی مطلوب و شایسته وظیفه تک تک کارکنان بانک دانست و اظهار داشت خودباوری و نشاط را در خود تقویت کنید و ضمن دوری کردن از کارهای روزمرگی با پیشنهاد ها و ایده های نو به دنبال مشکل گشایی از مردم شریف باشید.
در ادامه این جلسه هر کدام از مدیران اعتباری ، اداری ، مالی و پشتیبانی و همچنین تجهیز منابع سخنانی را در خصوص مدیریت منابع ومصارف ، تجهیز منابع و وصول مطالبات ایراد نمودند.

قالب دلخواه شما