مدیر استان اصفهان با فرماندار شهرضا دیدار کرد

مدیر استان اصفهان با فرماندار شهرضا دیدار کرد

حبیب اله نیکزادی پناه مدیر شعب بانک در استان اصفهان روز دوشنبه 24 تیر با فرماندار شهرضا دیدار کرد. در این جلسه که بخشدار مرکزی شهرضا و معاون مالی، اداری فرمانداری نیز حضور داشتند؛ ابتدا فرماندار شهرضا ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیر استان اصفهان در آن شهرستان از خدمات بانک کشاورزی تقدیر و تشکر نمود و گفت: در بین سیستم بانکی کمترین شکایت را از بانک کشاورزی داریم و این امر حاکی از رعایت تکریم ارباب رجوع و مدیریت صحیح در این بانک می باشد.
وی با اشاره به مشکلات سیستم بانکی و بحث خشکسالی و مشکلات بوجود آمده برای کشاورزان اظهار داشت: راضی نگهداشتن مشتریان و مردم و ارائه پاسخهای شفاف به ایشان از جمله مواردی است که در بانک کشاورزی شعبه شهرضا به خوبی مراعات می شود که لازم است پرسنل این شعبه مورد تقدیر قرار گیرند.
مهندس نیکزادی پناه نیز در این جلسه ضمن تشکر از فرماندار شهرضا به لحاظ عنایت خاص به بانک کشاورزی مشتری مداری واحترام به مردم را یکی از اصولی ترین اهداف بانک برشمرد و گفت: مرگ یک بنگاه اقتصادی زمانی فرا می رسد که مشتریان خود را از دست بدهد. وی خشکسالی را یک بحران خزنده دانست و اظهار داشت همه مدیران دستگاههای اجرایی باید با مدیریت صحیح آنچه در توان دارند برای مقابله با این بحران بکار گیرند و با مدیریت صحیح به گونه ای عمل نمایند که کمترین خسارت متوجه مردم شود.
مدیر شعب بانک در استان در ادامه خواستار همکاری فرمانداری این شهرستان در امر وصول مطالبات شد. این گزارش می‌افزاید؛ در پایان نیز لوح سپاس فرمانداری شهرضا تقدیم مدیر شعب بانک کشاورزی استان اصفهان شد.

قالب دلخواه شما