حمایت 222میلیاردریالی بانک کشاورزی از شرکت برچین کار از شرکت های مطرح در تولید ادوات و ماشین آلات کشاورزی در استان یزد

حمایت 222میلیاردریالی بانک کشاورزی از شرکت برچین کار  از شرکت های مطرح در تولید ادوات و ماشین آلات کشاورزی در استان یزد

بانک کشاورزی در راستای حمایت از بخش کشاورزی و بومی سازی ادوات کشاورزی،  با پرداخت 222 میلیارد ریال تسهیلات از شرکت برچین کار یکی از شرکت های مطرح در تولید ادوات و ماشین آلات کشاورزی در استان یزد حمایت کرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان یزد ، این شرکت با بیش از سی سال سابقه در زمینه طراحی و ساخت ادوات و ماشین آلات کشاورزی در سال 1367 تاسیس و موفق به تولید محصولاتی از قبیل موور، رتیواتور 24 پره گلدونی ،چاپر دو ردیفه ذرت،بیلر(پرس کننده علوفه)،کاه خردکن و کمباین برداشت برنج شده است.

شایان ذکر است کلیه تولیدات این شرکت توسط مدیریت مهندسی و آزمون ماشین های کشاورزی که تحت پوشش وزارت جهادکشاورزی است مورد تست قرار گرفته و دارای تاییدیه نهایی از این مرکز است.

این گزارش می افزاید: شرکت برچینکار در سال 1399 اقدام به تولید 3000 دستگاه موور، 60 دستگاه رتیواتور ،60  دستگاه چاپر، 50 دستگاه بیلر، 50 دستگاه کاه خردکن و 10دستگاه کمباین برداشت برنج کرده است و در نظر دارد با ادامه همکاری با بانک در برنامه سال 1400، تولید خود را  به3500 دستگاه موور و 150 دستگاه کمباین برداشت برنج برساند.

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما