جلسه مشترک مشاورین مدیران عامل بانک های کشور در امور ایثارگران در بانک کشاورزی برگزار شد

جلسه مشترک مشاورین مدیران عامل بانک های کشور در امور ایثارگران در بانک کشاورزی برگزار شد

جلسه مشترک مشاورین مدیران عامل بانک های کشور در امور ایثارگران به منظور بررسی مسائل ایثارگران سیستم بانکی کشور به خصوص بازنشستگی پیش از موعد و برگزاری چهارمین المپیاد ورزشی ایثارگران سیستم بانکی کشور تشکیل و در همین راستا تصمیماتی اتخاذ شد.
در این جلسه که از ساعت 10 صبح در سالن جلسات بانک برگزار شد؛ نظری عضو هیات مدیره بانک از کمیته ایثارگران بانک از برپایی چنین جلسه ای به منظور تعامل با سایر بانک ها تشکر کرد .
مهندس داور ماهیکار عضو هیات مدیره بانک و مسوول کمیته ایثارگران بانک کشاورزی، عملکرد یک سال گذشته کمیته ایثارگران را برای حاضرین تشریح کرده و در سخنان خود نقش مهم ورزش در سلامتی جسم و روح را از جمله مسایل مهم ایثارگران برشمرد و همچنین به موضوع بهداشت و درمان ایثارگران بانک و بازدید و دلجویی از خانواده شهدا تاکیدکرد.
محمدرضا جمالوندی دبیر کمیته ایثارگران بانک کشاورزی نیز ضمن طرح مشکلات ایثارگران و ارائه پیشنهاد برای حل این مسائل گفت: برگزاری المپیاد ورزشی ایثارگران سیستم بانکی سبب می‌شود اعضاء‌این مجموعه بزرگ در بانک های کشور با هم آشنا شوند، ‌همچنین دیدار از خانواده شهدا و بررسی مشکلات آنها از نزدیک باعث دلگرمی این عزیزان می شود .
غلامحسین نثار جاوید مشاور مدیر عامل بانک رفاه در امور ایثارگران ضمن تشکر از حضور اعضاء هیات مدیره بانک کشاورزی در جلسه گفت: بانک کشاورزی در همه حال و همه وقت همراه ایثارگران بوده که جا دارد از کمیته ایثارگران بانک کشاورزی که چنین جلساتی را تشکیل داده و مشکلات ایثارگران را بررسی می کند تشکر کنیم .
در پایان جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد و جلسه راس ساعت 13 خاتمه یافت.

قالب دلخواه شما