جلسه راهبردی تجهیز منابع در استان مرکزی برگزار شد

جلسه راهبردی تجهیز منابع در استان مرکزی برگزار شد

جلسه راهبردی تجهیز منابع و وصول مطالبات با حضور مدیر ستادی، مدیران اعتباری، پشتیبانی و بانکداری الکترونیک، جمعی از روسای شعب و همکاران در روز یکشنبه 30 تیر ماه در محل مدیریت استان برگزار شد.
در این جلسه مهندس اسفندیاری مدیر ستادی استان طی سخنانی با تاکید بر رویکرد جدید نظام بانکی به تشریح جایگاه استان و بررسی وضعیت شعب در شاخص های تجهیز منابع و وصول مطالبات پرداخت و افزود: در شرایط کنونی و بروز خشکسالی سالجاری، شایسته است شعب با توجه به پتانسیلها و قابلیتهای موجود در استان و با آسیب شناسی علل و عوامل بازدارنده ، برنامه ریزی دقیق، شناسایی اولویتها، تکیه بر اصول بازاریابی نوین، هم اندیشی و مشارکت و استفاده بهینه از توان و تخصص نیروی انسانی در جهت تجهیز منابع و وصول مطالبات بیش از پیش تلاش نمایند تا بتوان با افزایش ظرفیت های مالی بانک و ارائه خدمات مناسب زمینه پرداخت هرچه بیشتر تسهیلات در بخش را فراهم آورد .
مدیر ستادی استان در ادامه مطالبی را در خصوص رعایت مفاد بیانیه ماموریت بانک، پاسخگویی مستند به سوالات و درخواست های مشتریان، ارسال دقیق و به موقع آمار و اطلاعات، ساماندهی و آموزش نیروی انسانی و توجه به عوامل انگیزشی در راستای رسیدن به اهداف سازمانی و ... عنوان داشت.
همچنین در این همایش ضمن ارائه گزارش توسط روسای شعب، انتقادات و پیشنهادات همکاران مورد نقد و بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم توسط مدیر ستادی استان در حوزه های مختلف فعالیت شعب ارائه گردید.
در قسمت پایانی مهندس سید عنایت اله پزشک نژاد مدیر گروه اعتبارات و وصول مطالبات استان، به طور مشروح مطالبی را در خصوص رعایت دستورالعمل ها و بخشنامه ها، بیمه عمر و وثائق، طرح رفاه خانواده و نحوه اخذ تضمین، رعایت اولویت در پرداخت تسهیلات به طرح های آبیاری تحت فشار، ارسال به موقع آمار، اعتبارات بنگاههای زودبازده، طرح های مشارکت مدنی و ... مطالبی را به طور مشروح بیان کرد.

قالب دلخواه شما