همایش سراسری متصدیان باجه شعب استان کرمانشاه

همایش سراسری متصدیان باجه شعب استان کرمانشاه

اولین همایش سراسری متصدیان باجه شعب استان کرمانشاه باحضور مدیران ستادی، بانکداری الکترونیک و تجهیزمنابع وکارشناسان ستادی ومتصدیان باجه شعب سراسر استان کرمانشاه 31 تیر ماه برگزارشد.
علی نقی منصوربیگی مدیر ستادی استان گفت: امروزه متصدیان باجه های شعب بانک از میان برترین کارکنان برگزیده می‌‍‌شوند و هر زمان که متصدیان باجه‌ها عملکرد مثبتی داشته‌اند، موفقیت بانک در آن شعب تضمین شده است. وی گفت افراد موفق کسانی هستند که به امور کاری تسلط دارند، با آگاهی کار می‌کنند، شناخت صحیح از مشتریان دارند و در همه حال تجربه و دانش کسب می کنند. مدیر ستادی استان با برشمردن خصوصیات کاری یک متصدی باجه موفق گفت: برخورد مناسب توام با صبر، متانت،  ظاهر آراسته، سرعت عمل، روابط عمومی قوی و صداقت کاری می تواند در ایفای نقش برجسته یک متصدی باجه در تحقق اهداف بانک موثر باشد.
وی همچنین به ضرورت مشارکت تمامی همکاران به ویژه متصدیان باجه در هدف‌گذاریها و برنامه‌ریزی‌ها بانک تاکید کرد و از همکاران خواست با هوشیاری، تیزبینی و دقت در انجام امور کاری بانک را در رسیدن به اهداف خود یاری رسانند تا زمینه آرامش و رعایت حقوق کارکنان و سازمان را فراهم نمایند.
در ادامه این همایش رشید امینی مدیر گروه بانکداری الکترونیک به ارائه مطالبی آموزشی در زمینه مشتری مداری، بازاریابی و بانکداری برای متصدیان باجه پرداخت. در این همایش همچنین مدیریت شعب بانک در استان از استاد دانشگاه کرمانشاه محمد حسین محمدی نیز دعوت به عمل آورد تا با ارائه مطالبی در خصوص ارتباط با مشتری، فنون بازاریابی، مشتری مداری برای همکاران حاضر موضوع به صورت کاربردی بررسی شود.
در پایان این همایش آزمونی در خصوص سنجش میزان اطلاعات بانکی و بازاریابی متصدیان باجه برگزار شد و به سه نفر برتر لوح و جوایزی اهداء شد.

قالب دلخواه شما