باجه لزور شهرستان فیروزکوه از توابع استان تهران افتتاح شد

باجه لزور شهرستان فیروزکوه از توابع استان تهران افتتاح شد

براساس درخواست اهالی روستای لزور، از توابع شهرستان فیروزکوه، و تلاش مدیریت شعب بانک در استان تهران، سومین باجه تحت پوشش شعبه مادر در حوزه شعبه فیروزکوه تحت عنوان لزور افتتاح شد.
در این مراسم، که صبح روز جمعه 28 تیر ماه با حضور جمع کثیری از مردم شریف روستا، روحانیت معزز منطقه، اعضای شورای اسلامی روستا، سران نظامی، سیاسی و مقامات محلی و مدیر شعب بانک در استان تهران برگزار شد، ابتدا آیت ا.. معلمی، امام جمعه قائم شهر و نماینده مجلس خبرگان رهبری، طی سخنانی از زحمات مدیریت و کارکنان دلسوز و زحمتکش بانک کشاورزی شعبه فیروزکوه تقدیر و تشکر کردند.
آنگاه جمالی آشتیانی، مدیر شعب بانک در استان تهران، به تشریح سبد خدماتی بانک کشاورزی و همچنین اهداف راه اندازی باجه مذکور، اشاره کرد و افزود بانک کشاورزی ارزش آفرینی برای مشتریان را در شعب خود نهادینه کرده و همواره در پی کسب رضایت مشتری به عنوان یکی از مهمترین وظایف و اولویتهای کاری است. امروز با توجه به نیاز اهالی روستای لزور، شاهد بهره برداری رسمی از باجه لزور هستیم و امید است ضمن حمایت گسترده مقامات محلی، با همدلی و استقبال خوب مردم شریف روستا، بتوانیم با ارائه خدمات متنوع بانکی، شاهد تحقق اهداف متعالی بانک کشاورزی در خدمت رسانی هر چه بیشتر به اهالی روستای لزور باشیم.

قالب دلخواه شما