جوایز ویژه حسابهای قرض الحسنه پس انداز بهارسبز بانک کشاورزی کردستان به برندگان اهداءشد

جوایز ویژه حسابهای قرض الحسنه پس انداز بهارسبز بانک کشاورزی کردستان به برندگان اهداءشد

با حضور مقامات استانی و مشتریان جوایز ویژه حسابهای قرض الحسنه پس انداز بهارسبز بانک کشاورزی کردستان به برندگان اهدا شد.
مراسم تحویل 43 دستگاه پژو 206 از سری جوایز حسابهای قرض الحسنه پس انداز بهار سبز بانک کشاورزی کردستان به طور همزمان در هفت شهرستان استان با حضور مقامات استانی، مشتریان و روسای شعب برگزار شد.
مدیرستادی بانک کشاورزی کردستان در ابتدای مراسم طی سخنانی اجر معنوی سپرده گذاری قرض‌الحسنه در بانک کشاورزی را مورد تاکید قرارداد و گفت: سپرده گذاری مردم در این بانک با هدایت به سمت تولیدات بخش کشاورزی، باعث پررنگ کردن سفره های مردم می شود.
مهندس محمدی افزود: 72 درصد تسهیلات پرداختی سیستم بانکی استان در سال گذشته دربخش کشاورزی توسط این بانک پرداخت شد و میانگین پرداختی هر فقره 28 میلیون ریال بوده که در راستای اهداف دولت خدمتگزار می‌باشد. وی اعلام کرد که از ابتدای سال تا پایان تیرماه سالجاری میانگین تسهیلات پرداخت شده به هرنفر30 میلیون ریال می باشد.
مدیرستادی بانک کشاورزی کردستان همچنین از اجرای طرحهای زیربنایی بالاخص در زیربخش دامداری خبرداد و افزود پرداخت به موقع اقساط به بانک باعث روان ترشدن چرخه پرداخت تسهیلات می‌شود.
مهندس محمدی سپس به انواع خدمات متنوع بانک کشاورزی و سیستم مهرگستر اشاره کرد و از مشتریان خواست با مشارکت بیشتر؛ در اجرای اهداف استراتژیک این بانک که تامین مالی بخش کشاورزی است بانک را یاری رساند.
در پایان 13 دستگاه پژو 206 به برندگان شهرستانهای سنندج و دیواندره ، 7 دستگاه به برندگان شهرستانهای قروه و دهگلان، 6 دستگاه به برندگان شهرستانهای مریوان و سروآباد ، 6 دستگاه به برندگان شهرستان سقز، 4 دستگاه به برندگان شهرستان بیجار، 4 دستگاه به برندگان شهرستان کامیاران و 3 دستگاه به برندگان شهرستان بانه به صورت همزمان درمحل شهرستانهای مذکور اهدا شد.

قالب دلخواه شما