همدلي بانك كشاورزي با بيماران كرونايي به زلالي آب

بانک کشاورزی درراستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی خود و در حرکتی خودجوش و خداپسندانه اقدام به اهدا آب معدنی به بیمارستان ولیعصر(عج)بیرجند کرد.

در هفته دولت و روز بسیج کارمندان کارکنان بانک کشاورزی شهرستان بیرجند و پایگاه مقاومت بسیج امام حسین(ع) بانک کشاورزی با جمع آوری مبالغ نقدی به ارزش 65 میلیون ریال تعداد 3321 عدد بطری آب معدنی خریداری و جهت استفاده بیماران کرونایی به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) بیرجند اهدا نمودند.

بانک كشاورزي خراسان جنوبي پیش از این نیز در امور خیرخواهانه پیش قدم بوده و تهیه جهیزیه برای نوعروسان کمیته امداد امام خمینی(ره)،جمع آوری کمکهای مردمی مومنانه برای اقشار آسیب دیده از کرونا،کمک به احداث مراکز بهداشتی و درمانی همچون بیمارستان ایران مهر و مرکز جامع خدمات سلامت شهر مود،شرکت درجشن های گلریزان جهت تهیه مایحتاج عید و آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد،توزیع لوازم التحریر در مناطق عشایری و کمتر برخوردار،اهدای تبلت به دانش آموزان مناطق محروم و ... پیش تاز بوده است.   

این بانک از ابتدای سال تا کنون بیش از 10 هزار فقره تسهیلات به مبلغ 5858 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 55 درصد رشد داشته است.شايان ذكر است با توجه به شرایط حاد کنونی و بحران بیماری کرونا  در بازه مذکور تعداد 2275 فقره تسهیلات تولیدکنندگان آسیب دیده از عوامل مختلف قهری  به مبلغ 797 میلیارد ریال تمدید گردیده است.

همچنين با عنایت به نقش ویژه عشایر در تامین امنیت و زنجیره غذایی کشور و با توجه به بالا بودن جمعیت عشایری استان در پنج ماه امسال تعداد 1176 فقره تسهیلات به مبلغ422 میلیارد ریال به عشایر سخت کوش استان پرداخت گردیده و بانک کشاورزی خراسان جنوبی در زمینه پرداخت تسهیلات عشایری جزو استانهای برتر کشور می باشد. 

پرداخت 549 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ملغ 500میلیارد ریال واعطای 552 فقره تسهیلات خرید ادوات کشاورزی به مبلغ 512 میلیارد ریال بخش دیگری از پرداخت تسهیلات توسط بانک کشاورزی می باشد.

قالب دلخواه شما