برگزاری همایش روسای شعب شرق تهران بزرگ

برگزاری همایش روسای شعب شرق تهران بزرگ

سمینار سراسری روسای شعب شرق تهران 6 مرداد ماه سال جاری در محل سالن اجتماعات شعبه امام علی (ع) برگزار شد .
در این سمینار  حیاتی مدیر امور برنامه ریزی و بازاریابی بانکی ، مهندس نورائیان مدیر امور استان تهران ، دکتر شاهوردی رئیس اداره کل وصول مطالبات و اجراء ، کامران رئیس اداره کل امور مالی ، حمزه پور رئیس اداره کل آمار و برنامه ریزی ، غفاری رئیس اداره کل بازاریابی و تجهیز منابع ، مدیران ستادی ، پشتیبانی ، فنی و تجهیز منابع حضور داشتند.
در این همایش ابتدا مهندس نورائیان در خصوص مسئولیت پذیری ، احترام به قانون و مقررات ، ارائه کارهای برتر مطالبی را عنوان نمود . ایشان انتقال اطلاعات و بررسی پیشنهاد کارکنان از سوی روسای شعب را یکی از وظایف اصلی آنها برشمرد .
در ادامه سمینار مهندس فکری مدیر ستادی شرق تهران به ارائه عملکرد مدیریت در سه ماهه اول و چهارماهه سال پرداخته و ضمن اشاره به جایگاه مدیریت از نظر تجهیزمنابع و وصول مطالبات ( رتبه اول تا سوم کشوری) از همه همکاران علی الخصوص روسای شعب تشکر نمود.
ایشان در ادامه در خصوص بهبود وضعیت ظاهری شعب ، شاخصهای مهم و اصلی در بررسی عملکرد و ارتقاء جایگاه مدیریت از نظر عملکردی نسبت به سال گذشته سخنانی را بیان کرد .
مدیر ستادی شرق تهران از تشکیل کمیته نظام پیشنهادات در مدیریت خبرداد و عنوان نمود که این کمیته هر ماه یکبار به بررسی پیشنهادات واصله از شعب رسیدگی و به پیشنهادات مورد تایید حق انگیزه پرداخت خواهد نمود .
سخنران بعدی همایش کامران ریاست اداره کل امور مالی شعب تهران را به عنوان یک الگو معرفی کرد و کلیه همکاران شعب را موظف به اجرای بهینه دستورالعمل ها کرد و از جایگاه مطلوب مدیریت شرق از نظر تامین منابع تشکر کرد .
در این سمینارمنوچهر حیاتی مدیر امور برنامه ریزی و بازاریابی بانکی با تشکر از جایگاه مدیریت در جذب سپرده های مردمی طی سخنانی مشتری مداری را هدف اصلی بانک برشمرد و ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر را خواستار شد .
دکتر شاهوردی نیز علاوه بر تشکر از مدیریت شرق به جهت تحقق 171 درصدی مطالبات ، مطالبی را در ارتباط با مقررات مربوط به نحوه اجرای ماده 34 قانون ثبت و نحوه مزایده املاک تملیکی را بیان کرد و نتایج حاصل از جلسه اداره کل ثبت کشور را به سمع و نظر حاضرین رسانیدند .
محمد حسین حمزه پور رئیس اداره کل آمار و برنامه ریزی در جهت ورود کد ملی مشتریان مطالبی را عنوان کرد .
مدیران فنی ، پشتیبانی و بازاریابی مدیریت نیز هرکدام به صورت جداگانه در حوزه عمل خود به ارائه رهنمودهایی پرداختند .
بخش پایانی همایش جلسه پرسش و پاسخ بود که با حضور مدیران مربوطه تشکیل و به مسائل و ابهامات موجود پاسخ داده شد .

قالب دلخواه شما