کلید 24دستگاه اتومبیل پژو 206به برندگان خوش شانس حساب‌های قرض الحسنه بهار سبز اهدا شد

کلید 24دستگاه اتومبیل پژو 206به برندگان خوش شانس حساب‌های قرض الحسنه بهار سبز اهدا شد

مراسم اهدای جوایز ممتازحساب‌های قرض الحسنه بهار سبز سال 1386 به برندگان خوش شانس آنها در استان بوشهر در روز سه‌شنبه 8 مرداد ماه برگزار شد.
در این مراسم که باحضور مشتریان بانگ و برندگان این جوایز برگزار شد، الماس مجیدی مدیر گروه مالی، اداری و پشتیبانی استان مبعث پیامبر گرامی اسلام را به مهمانان تبریک و تهنیت گفت و با اشاره به ماهیت حساب های پس انداز قرض الحسنه و نیت خیر سپرده گذاران در جهت کمک به افراد نیازمند تاکید کرد: بانک این سپرده ها را در جهت شکوفایی بخش کشاورزی و ارائه تسهیلات به زوج های جوان و زنان بی سرپرست روستایی و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)به کار می‌برد.
وی جوایز این دوره از حسابهای قرض الحسنه بهار سبز در استان بوشهررا 24دستگاه پژو 206،14 عدد کمک هزینه سفر حج عمره ،14مورد کمک هزینه خرید ادوات کشاورزی ،14 عدد کمک هزینه عتبات عالیات،28عدد نیم سکه بهار آزادی و هزاران جایزه نقدی دیگر ذکر نمود و با تبریک به کلیه برندگان این حساب و تشکر از آنها بابت اعتمادشان به بانک کشاورزی از آنها خواست در جهت جذب بیشتر منابع بانک را یاری رسانند.
مدیر گروه مالی، اداری و پشتیبانی استان از مشتریان دعوت کرد در دوره جدید حساب‌های پس انداز قرض الحسنه ویژه کشاورزی نیز شرکت کنند و از جوایز ارزنده آن بهره‌مند شوند.
مجیدی در ادامه به نقش بانک در پیشبرد بخش کشاورزی و ایجاد اشتغال در کشور اشاره کرد و با تشریح خدمات بانک کشاورزی در استان بوشهر، برای حاضرین گفت: کارکنان خدوم بانک کشاورزی نهایت تلاش خود را در خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مشتریان انجام خواهند داد.
در ادامه مراسم کلید 24 دستگاه پژو 206به همراه لوح تقدیر و یک شاخه گل توسط مدیران گروه ها و روسای شعب به برندگان اهدا شد.
*

قالب دلخواه شما