مراسم اهدای جوایز 30 دستگاه خودروی سواری 206 در بانک کشاورزی استان قزوین

مراسم اهدای جوایز 30 دستگاه خودروی سواری 206 در بانک کشاورزی استان قزوین

به مناسبت اهدای 30 دستگاه خودروی سواری 206 از سری برندگان حساب های قرض الحسنه بهار سبز، همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) در روز سه شنبه 8مرداد ماه سال جاری، مراسمی در سالن اجتماعات مدیریت در استان برگزار شد. در این مراسم با حضور بیش از 250 نفر از مدیران ستادی استان، اصحاب جراید و قلم، صدا و سیما، همکاران بازنشسته، مشتریان ویژه بانک، روسای شعب و برندگان جوایز ممتاز به همراه خانواده هایشان حضور داشتند.
در این مراسم بعد از پخش تیزرهای تبلیغاتی بانک و تلاوت آیاتی از کلام ا.. مجید و سرود ملی و سرود بانک و کلیپ هفتادو پنجمین سالگرد تاسیس بانک در ابتدا زین العابدین جعفریان، مدیر شعب بانک در استان ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمد به حضار و قدردانی از حضور گرم و صمیمی آنان در جشن اهدایی جوایز ویژه بانک، به طرح های نوین بانک از قبیل بانکداری الکترونیکی، طرح ایران، آتیه، بانک کودک و نوجوان و ... اشاره کرد و از حضور پرشور و استقبال گسترده مردم در سپرده های قرض الحسنه ویژه کشاورزی تقدیر و تشکر به عمل آورد.
در ادامه مدیر بانکداری الکترونیکی به تشریح نحوه انجام قرعه کشی در بانک کشاورزی پرداختند؛ و سپس با اجرای برنامه موسیقی و همچنین مسابقه ویژه کودکان، به نحو شایسته‌ای مراسم جشن برگزار شد.
در پایان، با آیین خاصی 30 دستگاه خودرو سواری 206 از سری جوایز حساب های قرض الحسنه بهار سبز سال 86 بانک کشاورزی استان قزوین، به همراه لوح تقدیر، با امضای مدیر کل روابط عمومی بانک کشاورزی به برندگان تحویل شد.

قالب دلخواه شما