واریز بیش از 25 هزار میلیارد ریال وجوه گندم کشاورزان در استان فارس توسط بانک کشاورزی

با عاملیت بانک کشاورزی بیش از ۲۵ هزار میلیارد ریال بابت خرید تضمینی گندم تا نیمه شهریورماه سال جاری به حساب کشاورزان استان فارس واریز و با پرداخت این مبلغ 99.9 درصد از مطالبات گندمکاران این استان تسویه شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت بانک کشاورزی استان فارس ، از آغاز فصل خرید گندم تا 16 شهریورماه سال جاری 110 مرکز خرید در استان فارس ، بالغ بر513 هزارتن گندم به ارزش 25هزار و 654میلیارد ریال را در قالب 103 هزار و 864محموله از کشاورزان خریداری کرده اند.

بر اساس این گزارش، بانک کشاورزی مبلغی بیش از 25654 میلیارد ریال از مجموع 25820 میلیارد ریال وجوه گندم خریداری شده را به حساب کشاورزان واریز کرده و عملیات پرداخت به زودی خاتمه خواهد یافت.

این گزارش می افزاید،بانک کشاورزی در اجرای سیاست های دولت و برنامه های وزارت جهاد کشاورزی با هدف حمایت از تولید در بخش کشاورزی و با توجه به اهمیت گندم به عنوان غله استراتژیک در ایران و جهان و نقش محوری آن در امنیت غذایی کشور،عاملیت خرید تضمینی گندم را بر عهده دارد.

شایان ذکر است بانک کشاورزی در سال جاری، عملیات خرید تضمینی و واریز وجوه گندم را زودتر از موعد سال های گذشته انجام داده و عملکرد شایان توجهی داشته است.

قالب دلخواه شما