همایش روسای شعب در استان بوشهر

همایش روسای شعب در استان بوشهر

همایش روسای شعب استان بوشهر با حضور مدیران گروه ها در محل سالن اجتماعات مدیریت استان برگزار شد.
در این همایش که روسای شعب و کارشناسان مدیریت حضور داشتند، ابتدا الماس مجیدی مدیر گروه مالی، اداری و پشتیبانی استان خواستار تلاش و کوشش بیشتر همکاران در زمینه سپرده های استان از روسای شعب شد. وی همچنین بر رعایت منابع و مصارف در شعب تاکید کرد و گفت:‌ شعب باید بر اساس منابعی که جمع آوری کرده‌اند تسهیلات پرداخت نمایند.
در این همایش همچنین مرتضی عباسی نیا، مدیر گروه اعتباری و وصول مطالبات استان، عملکرد شعب را از لحاظ وصولی و رعایت منابع و مصارف مورد بررسی قرار داد و نکاتی را در زمینه رعایت بخشنامه های اعتباری به روسای شعب یادآوری کرد. وی همچنین تاکید کرد در پرداخت تسهیلات باید با توجه به مقررات عمل کرد تا در آینده وصول آنها آسان باشد.
در بخش دیگری از همایش امیر مسعود توکلی مدیر گروه بانکداری الکترونیکی و تجهیز منابع، ابتدا از تلاش همکاران در جهت جذب سپرده های مردمی قدردانی کرد و ضمن بررسی عملکرد شعب، از شعبی که فعالیت کمتری در این زمینه داشتند خواست با به‌کارگیری تمام کارکنان شعبه برای جذب سپرده اقدام نمایند. ایشان فعالیت حوزه بانکداری الکترونیکی در استان را برای حضار تشریح کرد و از شعب خواست در این حوزه فعالیت بیشتری از خود نشان دهند.

قالب دلخواه شما