مدیر شعب بانک در اصفهان: بهترین راه برای کمک به کشاورزان، ترویج فرهنگ بیمه محصولات کشاورزی است

مدیر شعب بانک در اصفهان: بهترین راه برای کمک به کشاورزان، ترویج فرهنگ بیمه محصولات کشاورزی است

مدیر شعب بانک در استان اصفهان روز یک‌شنبه 13 مرداد ماه در دیدار با فرماندار شهرستان سمیرم با بیان مطلب فوق گفت: با توجه به فراگیر شدن بحث خشکسالی در مناطق مختلف استان، به خصوص در شهرستان سمیرم، ما آنچه در توان داریم برای کمک به کشاورزان به‌کار خواهیم گرفت و گروه‌هایی را برای ارزیابی خسارت وارده به کشاورزان در شهرستانهای مختلف آماده کرده‌ایم و در حال بررسی و برآورد خسارت هستند و از فرمانداری نیز تقاضا داریم در جهت تسریع در این امر با گروه‌های ارزیابی خسارت همکاری لازم را به عمل آوردند.
وی مشخص ترین منابع در اختیار بانک را وصول مطالبات دانست و اظهار داشت چنانچه بخواهیم از منابع در اختیار استفاده بهینه ای داشته باشیم، لازم است با همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان، خصوصاً فرمانداری، جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی و ثبت و اسناد نسبت به وصول مطالبات بانک اقدام کنیم. در حالی‌که به کشاورزان و دامداران خسارت دیده نیز توجه ویژه ای خواهیم داشت.
فرماندار شهرستان سمیرم نیز در این جلسه ضمن تشریح کامل وضعیت شهرستان سمیرم و ارائه گزارش از وضعیت بخش کشاورزی در منطقه، از خدمات بانک کشاورزی، به ویژه از بخش خدمات بانکداری الکترونیکی تقدیر و تشکر کرد و گفت: با عنایت به اینکه بانک کشاورزی با رفتاری مناسب و صبر و حوصله توانسته است خدمات مطلوب و شایسته ای به کشاورزان منطقه ارائه دهد، ما نیز وظیفه خود می دانیم در حد توان این بانک را در شهرستان مورد حمایت خود قرار دهیم.
خاطر نشان می سازد بعد از دیدار با فرماندار مردم شهرستان سمیرم از ساعت 10 صبح الی 14 با مدیر و معاونین استان ملاقات کردند و مشکلات خود را مطرح نمودند.
*

قالب دلخواه شما