برگزاری کارگروه ویژه بازاریابی و خدمات بانکی بانوان در مدیریت استان تهران

برگزاری کارگروه ویژه بازاریابی و خدمات بانکی بانوان در مدیریت استان تهران
دومین همایش اعضای کارگروه ویژه بازاریابی و خدمات بانکی بانوان روز دوشنبه 14 مرداد ماه با حضور فاطمه تهرانی، معاون صندوق زنان و مشاور مدیرعامل در امور زنان و همچنین جمعی از همکاران خانم شاغل در شعب حوزه عمل استان، با محوریت بازاریابی و تجهیز منابع، در سالن اجتماعات مدیریت برگزار شد.
در ابتدا گزارشی از عملکرد استان در زمینه افتتاح حسابهای قرض الحسنه پس انداز طرح ایران و پرداخت تسهیلات طرح ایران و طرح حضرت زینب (س)، صدور ایران کارت و نیز چکیده ای از فعالیت کارگروه ویژه بازاریابی و خدمات بانکی بانوان ارائه شد.
در ادامه تهرانی با اشاره به جایگاه زنان در اشتغال و اقتصاد در دنیا و مقایسه آن در کشور، حضور فعال در جهت رفع نیازهای بانکی زنان جامعه را عامل مهم ارتقای جایگاه بانک در جامعه زنان دانست.
وی با اشاره به عملکرد بانک در زمینه طرح حضرت زینب ( س) و طرح ایران، معرفی مطلوب این طرح ها را از عوامل مهم جذب سپرده های زنان دانست و به فعال سازی باجه های کودک و نوجوان در سطح شعب تاکید کرد.
وی در پایان سخنانش پیرامون فنون مذاکره، اهمیت کارگروه بازاریابی ویژه بانوان و بررسی فعالیتهای کارگروه استان مطالبی را عنوان کرد و برگزاری دوره های آموزشی در این خصوص را برای همکاران خانم مورد تاکید قرار داد.
قالب دلخواه شما