حضور بانک کشاورزی در دومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی

حضور بانک کشاورزی در دومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی

دومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی در تاریخ 19 و 20 مرداد ماه سال جاری با شعار بانکداری الکترونیکی ؛ مدیریت اقتصاد- تجارت بین الملل و با همکاری دبیرخانه کارگروه فرهنگ سازی و آموزش بانکداری الکترونیکی ، بانک های کشور و شرکت های فعال در این حوزه در محل موسسه مطالعات بهره وری و منابع انسانی تهران برگزار شد .
هدف از برگزاری این کنفرانس آگاهی دادن به فعالان حوزه بانکداری کشور از جدیدترین دستاوردهای علمی و عملی در داخل و خارج از کشور و ایجاد زمینه برای تبادل افکار برای یافتن راه حل های بومی در جهت توسعه مدل های بانکی کشور ، مبتنی بر فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی بود .
دومین کنفرانس بانکداری الکترونیکی در چهار بخش ویژه و شش محور کلی، مشتمل بر مواردی مانند بانکداری الکترونیکی و مدیریت اقتصاد با رویکرد کنترل تورم و نقدینگی ، نوآوری در بانکداری الکترونیکی ، امنیت در بانکداری الکترونیکی ، مدیریت بانکداری الکترونیکی ، بانکداری الکترونیکی و نظام اعتبار سنجی ، چالش های قانونی و قضایی در بانکداری الکترونیکی و آموزش و فرهنگ سازی برگزار شد و سخنرانی های پر باری در زمینه راه حل ها و مدل های توسعه بانکداری توسط شرکت کنندگان داخلی و خارجی ارائه شد که مورد توجه و استفاده مدیران بانکی قرار گرفت .
در حاشیه برگزاری این کنفرانس یک بخش نمایشگاهی برای نمایش و عرضه توانمندیهای شرکت ها و بانک های داخلی در حوزه بانکداری الکترونیکی برپا شد.
در مراسم افتتاحیه کنفرانس دکتر پادگانه ، مدیر سیستم ریسک بانک تجاری دبی ، ضمن عرض خیر مقدم به حضار ، طی سخنانی به اهمیت و جایگاه بانکداری الکترونیکی در ایران اشاره کرد .
سپس، دکتر زرگر، مدیر کل دفتر توسعه تجارت الکترونیکی وزارت بازرگانی و دکتر پورمحمدی مشاور رئیس کل بانک مرکزی ، پیرامون جایگاه وضعیت کنونی تجارت الکترونیکی و بانکداری الکترونیکی به ایراد سخنرانی پرداختند.
لازم به ذکر است در این کنفرانس دو روزه حدود 400نفر از مدیران حوزه اقتصاد و بانکداری ، مهمانانی از مجلس شورای اسلامی ، بانک مرکزی ، قوه قضائیه ، دانشگاه های معتبر وشرکت های بزرگ و بانک ها حضور داشتند و حدود 2000نفر از کارشناسان فناوری اطلاعات و بانکی از نمایشگاه جانبی بازدید کردند و35 سخنرانی در زمینه های مختلف ارائه شد .
بانک کشاورزی با برپایی غرفه و با حضور مدیر امور رایانه ای و بانکداری الکترونیکی ، رئیس اداره کل خدمات کارت ، رئیس اداره کل مدیریت بانکداری الکترونیکی و تعدادی از کارشناسان حوزه رایانه و اداره کل روابط عمومی در این کنفرانس شرکت کرده و ضمن ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی در غرفه ، به پرسش های بازدید کنندگان توسط مهندس آتشی مدیر امور رایانه ای و بانکداری الکترونیک و مدیران و کارشناسان حوزه بانکداری، طی نشست ها و مذاکرات متعدد ، پاسخ داده شد .
همچنین جمعی از مدیران بانک نیز ، از شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان این کنفراس بودند .

قالب دلخواه شما