به مناسبت 19 مــرداد، سالگرد تاسیس استان خراسان شمـالی؛ بانک کشاورزی 22 دستگاه پــژو 206اهداء کرد

به مناسبت 19 مــرداد، سالگرد تاسیس استان خراسان شمـالی؛ بانک کشاورزی 22 دستگاه پــژو 206اهداء کرد

مدیریت بانک کشاورزی خراسان شمالی همگام با مردم قدرشناس، در جشن چهارمین سالگرد تاسیس استان به طور گسترده شرکت و طی مراسم ویژه‌ای 22 دستگاه پــژو 206 جوایز قرض الحسنه ویژه سال 1386 را اهدا کرد. در این مراسم که با حضور 15 هزار نفر از مردم در محل مجموعه تفریحی بش قارداش با حضور مسئولین ارگانها و سازمانهای محلی استان و با تبلیغات وسیعی از سوی ادارات مختلف و بانکها مبنی برتبریک سالروزتاسیس استان صورت پذیرفته بود اقدامات وتبلیغات بانک کشاورزی از جلوه وموقعیت خاصی برخوردار بود.
در این مراسم ابتدا نسبت به اسامی 22 نفر برنده خوش شانس بانک کشاورزی قرائت شد و لوح سپاس و سوییچ دو نفر از برندگان توسط استاندار و فرماندار و با حضور مهندس جهانبخش استاندار خراسان شمالی و مهندس آرام فرماندارشهرستان بجنورد ، موسوی مدیر ستادی ، ربیع پور مدیر گروه پشتیبانی ، مهندس زینلیان فرد مدیر گروه اعتباری و تنی چند از همکاران مدیریت در محل استقرار تحویل داده شد.
شایان ذکر است این مدیریت ضمن تبریک ایام شعبانیه و روز خبرنگار با توزیع اطلاعیه استخدامی بانک دراستان ، توزیع بروشور گزارش عملکرد بانک درزمینه گسترش طرح بنگاههای کوچک زود بازده وکارآفرین (SME )، معرفی 575 دستگاه سورن ، 675کمک هزینه سفرزیارتی حج عمره ، 775کمک هزینه خرید ادوات کشاورزی ، 875کمک هزینه خریدصنایع دستی ومیلیاردهاریال جوایزنقدی دیگر بانک کشاورزی را نیز در جمع حضار اقدام نمود. همچنین در این مراسم علاوه بر تخصیص مبلغ2میلیون و900هزار ریال به 11 برنده ازمیان حضار، هدیه‌ای نیز نیز به نمایندگی ازجانبازان استان به یکی از آنان اهدا شد.
در پایان جشن 22برنده خوش شانس بانک کشاورزی به سمت مقاصد خود در شهرستانهای مختلف رهسپار شدند .

قالب دلخواه شما