برگزاری دومین همایش منطقه ای در استان تهران ویژه مسئولین و کارکنان شعب حوزه عمل منطقه ورامین و پاکدشت

برگزاری دومین همایش منطقه ای در استان تهران ویژه مسئولین و کارکنان شعب حوزه عمل منطقه ورامین و پاکدشت

دومین همایش منطقه ای استان تهران در سال‌جاری با هدف بررسی عملکرد شعب حوزه عمل ورامین و پاکدشت در خصوص تجهیز منابع، وصول مطالبات و اعطای تسهیلات، روز دوشنبه 20 مرداد ماه در محل شعبه ورامین با حضور روسا و کارکنان شعب ورامین، پاکدشت، پیشوا، فیلستان، خاتون آباد، قرچک، شریف آباد، رازی ورامین و حصارامیر برگزار شد.
در این همایش جمالی آشتیانی مدیر شعب بانک در استان، طی سخنانی با اشاره به موضوعات مطرح شده از سوی مدیر عامل بانک در همایش مدیران ستادی استانها، مبنی بر تشخیص اولویت‌های کاری در بانک کشاورزی و نوع سرمایه‌گذاریها؛ به تشریح مسائل فوق پرداخت و به طور مبسوط مطالبی را بیان کرد. وی فرآیند مشتری‌مداری را به عنوان یکی از عوامل مهم در جذب مشتریان دانست.
در ادامه با مقایسه وضعیت تجهیز منابع شعب منطقه، تفاهم نامه ای میان همکاران و روسای شعب برای نیل به اهداف تعیین شده بانک تنظیم شد.
در این مراسم همچنین مهندس رضائی اقدم مدیر گروه اعتبارات و وصول مطالبات استان، در ارتباط با نحوه پیگیری وصول مطالبات، پرونده های اجرائی و نیز لزوم استفاده از تمامی راهکارهای موجود جهت وصول مطالبات، سخنانی بیان کرد.
سپس شبانکاره، کارشناس مدیریت نیز در خصوص اقدامات کارگروه بازاریابی مدیریت و فعالیتهای شعب در این راستا، توضیحاتی ارائه و در مورد روشهای ارتباط با مشتریان و طبقه بندی و شناسائی آنها مطالبی را عنوان کرد. در خاتمه همایش، با تشکیل پانل مشترک پس از استماع نقطه نظرات و پیشنهادات مسئولین و کارکنان شعب، به سئوالات مطروح شده آنها پاسخ داده شد.

قالب دلخواه شما