جشن میلاد منجی عالم بشریت، امام مهدی (عج)، در بانک کشاورزی

جشن میلاد منجی عالم بشریت، امام مهدی (عج)، در بانک کشاورزی

به مناسبت سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت، امام عصر، حضرت مهدی موعود (عج)، در روز پنج‌شنبه 24 مرداد ماه مراسم جشن با شکوهی در سالن شهید اکبری بانک کشاورزی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی، در این مراسم که با حضور اعضای‌ هیات مدیره، مدیران امور، روسای ادارات و جمعی از همکاران برگزار شد، حشمت الله نظری، عضو هیات مدیره بانک، ضمن تبریک عید مبارک نیمه شعبان و گرامیداشت سالروز ورود آزادگان عزیز به کشور، مطالبی را پیرامون مسائل پرسنلی و استخدامی، نظام انگیزشی کارکنان، پیشرفت سیستم‌های جامع بانکداری الکترونیکی و پیوستن 1000 شعبه بانک به سیستم Core Banking و چشم انداز 7 ساله بانک و تدوین شاخص‌ها و معیارهای آن بیان کرد.
وی در ادامه با اشاره به تصویب مصوبه هیات محترم دولت برای تمدید تسهیلات ناشی از خشکسالی، به مسئولیت بانک در این زمینه تاکید ورزید.
نظری، در پایان سخنان خود از تلاش همکاران در سطح کشور تقدیر به عمل آورد و برای رسیدن به آینده‌ای موفق و روشن اظهار امیدواری کرد.
گفتنی است که در این مراسم حجت‌الاسلام جلیلوند، امام جماعت بانک، در مورد امام عصر (عج) سخنانی را ایراد نمود. اجرای برنامه توسط گروه تواشیح و همنوازی دف و نی از دیگر برنامه‌های این جشن باشکوه بود.

قالب دلخواه شما