همایش روسای شعب بانک در استان قزوین برگزار شد

همایش روسای شعب بانک در استان قزوین برگزار شد

همایش روسای شعب بانک در استان قزوین  روز سه شنبه مورخ 22/5/87 با حضور مدیران ستادی ، فنی پشتیبانی ، فنی واعتباری ، بانکداری الکترونیک خدمات بیمه ای ، روسای شعب وجمعی کارشناسان با محوریت بررسی عملکرد استان ، تجهیزمنابع و وصول مطالبات ، بانکداری الکترونیک ، صندوق بیمه محصولات کشاورزی در آمفی تئاتر مدیریت برگزارشد.
دراین مراسم جعفریان مدیرستادی استان ضمن بااشاره به وضعیت استان خاطر نشان کرد استان قزوین دربحث عملکرد از استانهای موفق بوده است و باتشکر از همکاران ساعی وتلاشگر به لحاظ جمع آوری سپرده های قرض الحسنه بهار سبز عنوان نمودباتلاش شما همکاران توانستیم دربحث سپرده رشدخوبی کسب نمایم ولیکن بایستی برای حفظ و ماندگاری منابع تلاش نمایم وبا تشریح وضعیت عملکرد استان در خصوص حسابهای قرض الحسنه بهار سبز ازنظر سرانه سپرده ها و وتعهدات استانی شعب ودرصد تحقق مطالبی را عنوان کرد وخواستار توجه جدی وتلاش بیش از پیش همکاران در رسیدن به تعهدات پیش بینی شده استان شد و با اشاره به مفاد خط مشی بازاریابی و وصول سالجاری، مطالبی را در خصوص برگزاری جلسه عمومی با همکاران ، نحوه بررسی و پاسخگوئی به درخواستهای مشتریان رعایت اولویت پرداخت تسهیلات، افتتاح حساب رفاه خانواده ، تجهیزشعب ، تکریم ارباب رجوع ، تعیین تکلیف شعب کم بازده ودرخصوص بحث کشاورز کارت، کمبود نیروی انسانی ،چگونگی کار پرسنل جهت جبران کمبودها ورسیدن به تعهدات استان مطالبی را اشاره داشتند وگفت موفقیت دربانک قابل پیش بینی است مشروط به فعالیت روزانه مان ، برنامه ریزی وسازماندهی لازم را داشته باشیم ، افراد واجد شرایط را برای کارهای خاص بگماریم وکارها را به دست افراد توانمند بگماریم قطعاً موفقیت حاصل خواهد شد.
در ادامه آموسی مدیر بانکداری الکترونیک درخصوص تجهیزمنابع وبحث بازاریابی یادآور شد: تجهیزمنابع بعنوان اصل فعالیتها وشروع فعالیتها است تلاش بسیار لازم است وخلاقیت و نوآوری تک تک کارکنان را می طللبد ودراین زمینه همه باهم باید با تمام فکر و قدرت در صحنه باشیم. همچنین در این جلسه مدیران فنی، پشتیبانی ، خدمات بیمه ای و بطور جداگانه در خصوص خط مشی وصولی و پرداخت تسهیلات پیگیری پرونده های اجرایی بازدید از شعب حوزه عمل شناسایی و مذاکره با مشتریان هدف اولویت بندی پرداخت تسهیلات تعییت تکلیف طرحهای مشارکت مدنی و توجه به نیاز سنجی آموزشی ،استفاده بهتر از بودجه ابلاغی نحوه ارزشیابی همکاران ،فروش گواهی سپرده عام ، نحوه بررسی خسارتها محصولات کشاورزی و دامی و پرداخت غرامت تنظیم به موقع گزارش ارزیابی کارگزاری بخش خصوصی توجه مسائل ایمنی و رعایت امنیت در شعب برخورد مناسب با مشتریان و برقراری ارتباط با مسئولین محلی ورود و خروج به موقع ، هماهنگی و مشاورها امور حراست و ...مطالبی را بطور مشروح عنوان داشته و در پایان پانل پرسش و پاسخ برگزاری و هر یک از روسای شعب سوالات خود را مطرح نمودند و پس جمع بندی نهایی توسط یکی از روسای شعب ارائه شد.

قالب دلخواه شما