طرح‌های زودبازده مصوب در بانک کشاورزی کردستان از مرز ‪ ۱۸هزار فقره گذشت

طرح‌های زودبازده مصوب در بانک کشاورزی کردستان از مرز ‪ ۱۸هزار فقره گذشت

مدیریت ستادی بانک کشاورزی استان کردستان گفت: از ابتدای اجرای طرح اشتغالزایی بنگاههای اقتصادی کوچک زود بازده تاکنون پرداخت تسهیلات به بیش از ‪ ۱۸هزار فقره طرح در این بانک به تصویب رسیده است.
علی اصغر محمدی افزود: برای اجرایی شدن این طرح‌ها بیش از ‪ ۷۱۸میلیارد ریال تسهیلات مصوب شد که موجب ایجاد بیش از ‪ ۲۳هزار فرصت شغلی در استان کردستان شده است.
وی پرداخت تسهیلات برای ایجاد هفت مجتمع گاوداری شیری در هفت شهرستان استان با اعتباری بیش از ‪ ۲۰۷میلیار ریال را از جمله طرح‌های بزرگ این بانک در قالب طرح‌های پیش گفته عنوان کرد.
وی عمده تسهیلات پرداختی این بانک را بابت طرح‌های اقتصادی زود بازده در بخش‌های دام و طیور، صنایع تبدیلی، توسعه روستایی، آب و خاک و زراعت اعلام کرد.
وی نظارت دستگاه‌های معرف این طرح‌ها را در روند هزینه تسهیلات در قالب هر طرح امری لازم و ضروری خواند و بر ضرورت دقت بیشتر کارشناسان بر این مهم تاکید کرد.
محمدی سپرده‌گذاری مردم را در بانک‌های استان عامل اساسی در فراهم شدن امکان توسعه منطقه برشمرد و اظهار داشت: سرمایه‌های بانک‌ها متعلق به خود مردم است و بهره‌گیری از آن منافع مردم منطقه تامین می‌شود.
وی با اشاره به سپره‌گذاری مردم کردستان در بانک کشاورزی گفت: سپرده کردستانی‌ها در اسفند ماه سال ‪ ۸۶در این بانک یک هزار و ‪ ۲۸میلیارد ریال و در پایان تیر ماه امسال افزون بر ‪ ۹۵۱میلیارد ریال بود.
به گفته وی افزایش توان مالی بانک که ارتباط مستقیم با سپرده‌گذاری مردم دارد، امکان پرداخت تسهیلات بیشتر را در استان فراهم می‌کند.

قالب دلخواه شما