دکترطالبی: ارتقای جایگاه رقابتی، اولویت کاری بانک کشاورزی است

دکترطالبی: ارتقای جایگاه رقابتی، اولویت کاری بانک کشاورزی است

اولویت کاری بانک کشاورزی، حفظ و ارتقای جایگاه رقابتی بانک در بازار پول است.
دکتر محمد طالبی مدیرعامل بانک، در دومین همایش مدیران ستادی واستانها با تاکید بر رقابتی بودن جایگاه بانک گفت: این جایگاه باید در میدانی محدود،کم وسعت و پررقابت که قوانین آن نیز به خوبی تعریف نشده است، حفظ شود و ارتقا یابد.
به گزارش روابط عمومی، مدیر عامل بانک در این همایش که 15مردادماه سال جاری در تهران برگزارشد گفت: اگر بخواهیم موقعیت خود را ارتقا بدهیم باید در فکر، ذهن و احساس مشتری جایگاهی پیدا کنیم.
وی افزود: داشتن برنامه ای مبتنی بر واقعیت و باور داشتن و پایبندی به این برنامه، به عنوان اولین موضوعی است که در این راستا اهمیت دارد و یاد آور شد:ما به برنامه‌ای که پایبندی و باور به آن وجود نداشته باشد و درآینده تحقق پیدا نکند، علاقه ای نداریم زیرا اثر القایی منفی دارد.
مدیرعامل بانک دومین اقدام در این راستا را نظام اطلاعاتی بانک دانست و افزود: اگرنتوانیم اطلاعاتی قابل اتکا و به روز در اختیار داشته باشیم، به هیچ وجه قادر نیستیم موقعیت رقابتی خود را درک کنیم و درجهت حفظ و ارتقای آن تلاش کنیم.
دکتر طالبی نظام مشارکت و تعامل در تدوین خط مشی‌ها را یکی دیگر از اقدامات مهم برای دستیابی به اهداف بانک دانست و اظهارداشت: بهتراست در مرحله تدوین خط مشی، اقتضائات محیط عملیاتی به ادارات مرکزی منعکس شود.
وی سرعت عمل در محیط رقابتی را از عوامل مهمی دانست که می تواند پیشبرد کارها را فراتر از امکانات موجود تسریع کند.
دکتر طالبی با بیان این مطلب که تغییر نگرش یا پذیرفتن یک نگرش مبین مسئله دیگری است افزود: باید نگرش ما به نگرش مشتری محور تبدیل شود و هرکاری که انجام می دهیم از دیدگاه مشتری مورد توجه قرار گیرد.
وی با تاکید مجدد برارتقای جایگاه رقابتی بانک کشاورزی در بازار پول تصریح کرد: اگر به دنبال رشد هستیم باید در حوزه نیروی انسانی، آموزش هدفمند و نظام‌مند سرمایه گذاری کنیم.
مدیرعامل بانک اضافه کرد: اصلاح وایجاد نظام انگیزشی یک نوع سرمایه گذاری است و همچنین سرمایه‌گذاری در معرفی بانک، معرفی خدمات جدید،بانکداری الکترونیکی یا سرمایه گذاری در اصلاح روش ها و سیستم ها، حوزهR&D، بهینه سازی و متناسب سازی چهره بانک و سرمایه گذاری برای رضایت مشتریان از مهمترین انواع سرمایه گذاری است.

قالب دلخواه شما