صعودی به ارتفاع دماوند، اوجی به بلندای انسانیت

صعودی به ارتفاع دماوند، اوجی به بلندای انسانیت

تقدیر وتشکر مدیر عامل بانک از اعضا گروه کوهنوردی بانک کشاورزی
سلام علیکم:
مکاتبه سرپرست محترم کوهنوردی استان تهران در خصوص اقدام انسان دوستانه و فداکاریهای آن گروه برای همکاری در یافتن و انتقال پیکر یکی از کوهنوردان استان تهران ، مایه مباهات اینجانب و همکاران شما در بانک کشاورزی گردید.
کوهنوردی،زندگی و لذت آزادی و آزادگی در اوج بلندیهاست و بدون تردید سیر در طبیعت و کوه های بلند ، ضمن نزدیکی شما به خانواده رحمان روحیه ای الهی به شما اعطا نموده است.
بدینوسیله اینجانب نیز از اقدام ارزشمند شما تقدیر و تشکر نموده و ازخدای سبحان برای شما جزای خیر و برای آن مرحوم غفران مسئلت می نمایم.
محمد طالبی

کوهنورد همکار؛
ارج می‌نهیم فداکاری و ایثار را
پاس می‌داریم حرمت انسانیت را
می ستاییم غیرت و همت را
بوسه می‌زنیم بر دستان امدادگرت

گروه کوهنوردی بانک کشاورزی روز شنبه 26 مرداد ماه سال جاری از جبهه غربی به قله 5671 متری دماوند صعود کردند.
به گزارش روابط عمومی؛ در این صعود که از یکی از دشوارترین و بکرترین یال‌های دماوند انجام شد، گروه کوهنوردی بانک کشاورزی با گذر از شهرستان پلور و اقامت یک شبه در پناهگاه سیمرغ در ارتقاع 4150 متری، به قله دماوند صعود کردند.
بر اساس این گزارش؛ فریدون یعقوب بیگی سرپرستی این صعود را به عهده داشت و شهناز قلیزاده ، زویا نعمتیان، سروناز بیدل، منوچهر حیاتی، محمود رشیدی ، ابراهیم باقری، مهرداد شاه منصوری، مسعود سروش‌نیا، کیوان بیدل، بهزاد بهمن شبستری، صادق فرهادی، نعمت قربانی، مرتضی خوشکار، سعید پناهی، علی خنده رو، مصطفی نبوی، حسین امینی، منصور عمادی، یحیی مردانی صفا، میثم شانژاد، عبداله سلطان محمدی، سعید بابا تیشی زاده، رحمان فرجی، سرمد نعمتیان و مرتضی خانجانی اعضای تیم صعود کننده بودند.
این گزارش می‌افزاید؛ در جریان صعود روز قبل، یکی از گروههای کوهنوردی استان قزوین دچار سانحه شده و یکی از اعضای این تیم کوهنوردی (فتح قزوین) به نام جهانگیر آقاجانی دچار سانحه شد و جان خود را از دست داد که تعدادی از کوهنوردان بانک با روحیه از خودگذشتگی و فداکاری و به دلیل مشارکت در انتقال شخص فوت شده به پناهگاه، از همراهی سایرین برای فتح قله بازماندند و سایرین موفق به فتح قله شدند.

قالب دلخواه شما