معاون اطلاع رسانی و انتشارات اداره کل روابط عمومی و همکاریهای بین الملل بانک با مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان دیدار کرد

معاون اطلاع رسانی و انتشارات اداره کل روابط عمومی و همکاریهای بین الملل بانک با مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان دیدار کرد

رامین امینی زارع معاون اطلاع رسانی و انتشارات اداره کل روابط عمومی بانک کشاورزی با خانم ضرابی زاده مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان ملاقات کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک در استان همدان ، در این دیدار که دکتر حیدرنژادیان مدیر شعب بانک در استان نیزحضور داشت ، امینی زارع با اعلام تاریخچه مختصری از تاسیس بانک کشاورزی ، ابراز داشت ارتباط بانک کشاورزی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از همان بدو تاسیس این کانون در اوایل دهه چهل وجود داشته است و وجه مشترک این ارتباط ، کودکان روستایی بوده اند. ایشان افزایش ارتباط متقابل بین کانون و بانک را در گرو ارتباطات فرهنگی مانند کتاب ، مولتی مدیا و انتشار کتاب برشمرد.
در این دیدار خانم ضرابی زاده مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن ابراز خرسندی از حضور معاونت اطلاع رسانی روابط عمومی بانک کشاورزی و مدیر شعب بانک در استان در کانون با اظهار علاقمندی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فرهنگ سازی عمومی با مشارکت ادارات ، بر فرهنگ سازی متقابل بانکی در بین کودکان که ثمره ارتباطات موثر کانون با بانک خواهد بود تاکید کرد.
در این پایان این دیدار ، ضرابی زاده آخرین کتاب تالیف خود را به رسم یادبود به معاون اطلاع رسانی بانک اهدا کرد.
لازم به ذکر است سال گذشته با همکاری بانک کشاورزی همدان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ، اولین دستگاه خودپرداز بانکی ویژه کودکان و نوجوانان و معلولین و کوتاه قامتان بلند همت در کشور ، در محل این کانون نصب گردید.

قالب دلخواه شما