همایش ویژه بازاریابی و خدمات بانکی بانوان استان مازندران

همایش ویژه بازاریابی و خدمات بانکی بانوان استان مازندران

اولین همایش اعضای کارگروه ویژه بازاریابی زنان و خدمات بانکی ویژه بانوان در روز چهارشنبه 23 مرداد ماه با حضور مدیر ستادی بانک در استان، مدیر گروه بازاریابی، کارشناسان مدیریت و اعضای کارگروه در مرکز آموزش بابلسر برگزار شد.
در این همایش مهندس بهشتی مدیر ستادی بانک در استان با اشاره به ویژگیهای هزار سوم، داشتن اطلاعات را لازمه هر کاری دانست و گفت: باید با استفاده از تئوری موج در موج به رشد مورد نظر برسیم. وی عنصر موفقیت یک بانک را مشتریان دانست و داشتن برنامه، شناخت جایگاه خود را از نکات حائز اهمیت خواند.
مهندس بهشتی تصریح کرد: با توجه به محدودیت های بوجود آمده در خصوص استفاده از چک پول باید از ابزارهای نوین بانکداری الکترونیک استفاده کنیم واولویت امروز بانک تجهیز منابع و افزایش سهم بازار است.
سپس مهندس خلیلی مدیر گروه بازاریابی و دیگر کارشناسان این حوزه در خصوص هدف از بازاریابی زنان، نحوه کارگروه مذاکره و نقش آن در شعب، نحوه تنظیم گزارشات، پرداخت تسهیلات به بانوان، فنون مذاکره، نحوه شناسائی بازارهای هدف جهت انجام مذاکرات، تقسیم بندی بازار، جمعیت‌شناسی بازاریابی مطالبی را برای حاضرین ارائه دادند.
در این همایش چهارتن از بانوان فعال و موفق شعب استان پیرامون عملکرد و عوامل موفقیت خود سخنانی را بیان کردند.
این همایش با پرسش و پاسخ پایان یافت .

قالب دلخواه شما