محصولات 42 هزار و500 نفر از کشاورزان استان مازندران بیمه شد

محصولات 42 هزار و500 نفر از کشاورزان استان مازندران بیمه شد

علی اصغر محمدی مدیر شعب بانک کشاورزی استان مازندران با اشاره به نقش حمایتی صندوق بیمه کشاورزی در ارتقای سطح زندگی و بهبود وضعیت کشاورزان ، گفت : در سال زراعی 93 – 92 بیش از 42هزار و 500 نفر از تولیدکنندگان بخش کشاورزی محصولات خود را بیمه کردند.
به گزارش روابط عمومی مدیریت بانک کشاورزی استان مازندران، محمدی با اعلام خبر فوق افزود: تا 4 ماهه نخست سال جاری در بخش دام تعداد 40 هزارو 872 راس دام ، در زیربخش طیوربیش از 154میلیون و 900 قطعه و در بخش زراعت ، باغات و مراتع 49 هزار هکتار زیر پوشش بیمه قرار گرفته است.
وی اضافه کرد : بیش از 26 محصول در استان مازندران زیر پوشش بیمه قرار دارد که مهم ترین آنها ، برنج ، گندم آبی و دیم، جو آبی و دیم ،سویا، پرتقال، نارنگی ، کلزا ، گردو و چای هستند .
مدیر شعب بانک کشاورزی استان مازندران، صندوق بیمه کشاورزی را حامی بهره برداران بخش کشاورزی و روستائیان در برابر عوامل قهری و خسارت های ناشی از عوامل طبیعی دانست و تصریح کرد: در سال زراعی 93 – 92 بیش از 73 میلیارد ریال غرامت به تولیدکنندگان خسارت دیده پرداخت شده است که این مبلغ در بخش زراعت ،باغات و مرتع بیش از 10 میلیارد ریال ،دربخش دام و آبزیان 6 میلیارد ریال و در بخش طیور 57 میلیارد ریال است.

قالب دلخواه شما