همراهی و حضور موثر بانک کشاورزی در سفر یک روزه رئیس جمهور به استان گیلان

همراهی و حضور موثر بانک کشاورزی در  سفر یک روزه  رئیس جمهور به استان گیلان

رضا نوری مدیر شعب بانک کشاورزی استان گیلان در معیت  رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی از موسسه تحقیقات بین المللی تاسماهیان دریای خزر بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان گیلان، یکی از اهداف این موسسه رها سازی ماهیان خاویاری برای غنی سازی ذخایر دریای خزر است.

بر اساس این گزارش، بازدید از کارخانه چای نوشینه وبازدید از پروژه سد پلرود رحیم آباد از دیگر برنامه های سفر یک روزه رئیس جمهور به استان گیلان بود که با همراهی وحضور پررنگ بانک کشاورزی انجام شد.

این گزارش می افزاید : همراهی مدیریت بانک کشاورزی استان گیلان با هیات دولت در بازدید از طرح ها ، تشکیل جلسه به منظور بررسی مشکلات کشاورزان استان با حضور دکتر محمدی ، مشاور وزیر جهاد کشاورزی ومدیرکل امور استان های وزارتخانه در محل ساختمان مدیریت بانک کشاورزی و شرکت مدیر ستادی در جلسه شورای اداری با حضور رئیس جمهور وهیات دولت از دیگر اقدامات مدیر شعب بانک کشاورزی استان در جریان این سفر یک روزه بود.

شایان ذکر است بانک کشاورزی در استان گیلان با اعتباری بالغ بر 13817 میلیارد ریال در قالب تسهیلات اعطایی طی نه ماهه سال جاری از تولید در بخش کشاورزی حمایت کرده است . همچنین با اجرای طرح ملی بیمه کشاورزی در سال زراعی 1400-1399 غرامتی بالغ بر 609 میلیارد ریال ودر سال زراعی جاری بیش از 5 میلیارد ریال غرامت ، به بیمه گذاران بخش کشاورزی پرداخت کرده است .

قالب دلخواه شما