برگزاری همایش تجلیل از ایثارگران و خانواده های معزز شهدا در استان کرمان

برگزاری همایش تجلیل از ایثارگران و خانواده های معزز شهدا در استان کرمان

در مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین لطف الله ثقفی مشاور وزیر امور اقتصاد و داراریی در امور ایثارگران،از ایثار گران و خانواده های معزز شهدای بانک کشاورزی در استان کرمان تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان کرمان،در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین ثقفی، شهدا را الگوی اخلاق و ازخود گذشتگی دانست و اظهار داشت: شهدا جان و مال و زندگی خود را درطبق اخلاص گذاشتند و با شهامتی  ستودنی در راه دفاع ازحریم اسلام و وطن گام برداشتند.

مدیر شعب بانک کشاورزی در استان کرمان نیز در سخنانی با اشاره به اهمیت و ضرورت تکریم خانواده شهدا و ایثارگران و بیان اینکه ما در این مسولیت ها مدیون خون شهدا هستیم،خاطر نشان کرد: رشادت ها و جان فشانی های رزمندگان دفاع مقدس،درس ایثار و آزادگی به همه ما آموخت و وظیفه سنگینی را در پاسداری ازحریم اسلام بردوش ما گذاشتند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام سادات ابراهیمی مشاور مدیرعامل بانک کشاورزی در امور ایثارگران،ضمن ابلاغ  پیام مدیرعامل بانک به ایثارگران وخانواده شهدا ، استان کرمان را به واسطه شهید حاج قاسم سلیمانی، مرکزجهاد و مقاومت و ایثارگران و خانواده شهدا را مظهر صبر و شکیبایی دانست و گفت: هرآنچه از شهامت و دلیرمردی های رزمندگان دفاع مقدس بگوییم حتی قطره ای ازدریای عظمت،رشادت ها و دلیرمردی های جان برکفان جنگ تحمیلی نیست.

بر اساس این گزارش،مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی که با هدف بررسی مسائل ایثارگران و خانواده معزز شهدا به کرمان سفر کرده بود، در بدو ورود درگلزار شهدای کرمان حضور یافت و پس از زیارت مزار سردارحاج قاسم سلیمانی،با نثارگل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

این گزارش  می افزاید ،درپایان این سفریکروزه حجت الاسلام ثقفی و هیأت همراه باحضوردرمنزل  مرتضی اسدی، مهدی خواجویی وخانم محمدی  یاد وخاطره شهدای گرانقدر را گرامی داشتند و با خانواده این عزیزان دیدار وگفت و گوکردند.

گفتنی است درپایان جلسه همکاران حاضر درخواست ها و پیشنهادات خود را مطرح و مشاور مدیرعامل بانک درباره پیگیری درخواست های همکاران قول مساعد داد.

قالب دلخواه شما