پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر

پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر

روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی طی پیامی دهه مبارک فجر را تبریک و تهنیت گفت.

درپی،متن این پیام را مشاهده می فرمایید:

بسمه تعالی

دهه فجر انقلاب اسلامی، دهه ای فرخنده و مبارک است که یادآور همدلی، اتحاد ، ایمان راسخ و حرکت مردم ایران حول شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی برای برچیدن رژیم استبدادی گذشته و استقرار نظام جمهوری اسلامی است. این دهه یادمانی از استقامت، پایداری و ایثار شهیدان عزیز این مرز و بوم است که در خون خود غلطیدند تا ارزش‌های والایی چون حق طلبی و رشادت را برای ما به ودیعه بگذارند و با گذشت ۴۳ سال همچنان در حافظه تاریخی این سرزمین جاودان باشند.

 خانواده بزرگ بانک کشاورزی این افتخار را دارد که از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، همواره همراه و یاور مردم بوده و در پاسداری از ارزش‌های انقلاب و حضور همه جانبه در حمایت از فعالان بخش کشاورزی و خدمت‌رسانی برای آبادانی، خودکفایی و شکوفایی اقتصادی کشور ،گام‌های بلندی برداشته و کارنامه‌ای درخشان از خود ارائه داده است.

دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به همه مردم ایران و همکاران پرتلاش بانک تبریک می گویم و امیدوارم در پناه لطف یزدان در راه خدمت به مردم عزیز کشورمان، تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی ، آبادی ایران عزیز و اجرای منویات مقام معظم رهبری دامه ظله العالی، به ویژه در عمل به بیانیه گام دوم انقلاب، همه توان خود را به کار ببندیم و همواره در مواجهه آگاهانه با انتظارات به حق جامعه ، وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم.

 

                                                                                                                                                                       روح اله خدارحمی

 

قالب دلخواه شما