برگزاری همایش تجلیل از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران در مدیریت بانک کشاورزی جنوب کرمان

برگزاری همایش تجلیل از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران در مدیریت بانک کشاورزی جنوب کرمان

در مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین سادات ابراهیمی مشاور مدیر عامل در امور ایثارگران از خانواده های معزز شهدا و ایثارگر بانک کشاورزی جنوب استان کرمان تجلیل به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت بانک کشاورزی جنوب کرمان در ادامه سفر حجت الاسلام و المسلمین سادات ابراهیمی به استان کرمان، وی در همایش تجلیل از خانواده معزز شهدا و ایثار گران که در مدیریت بانک کشاورزی جنوب کرمان تشکیل شده بود شرکت کرد.
در ابتدای این همایش بابک کلانتری مدیر شعب بانک کشاورزی جنوب کرمان طی سخنانی، تکریم خانواده شهدا و ایثارگران را جزو اهم امورات و اولویت های کاری دانست و عنوان کرد: از افتخارات این مدیریت و بانک کشاوری این است که 10درصد از پرسنل این مدیریت را فرزندان شاهد تشکیل می دهند.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سادات ابراهیمی ,استان کرمان را به واسطه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی مرکز جهاد و مقاومت خواند و  رشادت های این دلیر مردان را باعث افتخار دانست و در خصوص پیگیری درخواست های همکاران قول مساعد داد.

در این جلسه  3نفر از همکاران ایثارگر و فرزند شهید به نمایندگی از سایر شرکت کنندگان نظرات ,پیشنهادات و درخواست های خود را مطرح کردند و در پایان جلسه با اهدای لوح سپاس و هدیه از کلیه همکاران شاهد و ایثارگر تجلیل به عمل آمد.
لازم به ذکر است در پایان این سفر حجت الاسلام و المسلمین سادات ابراهیمی و هیات همراه با حضور در منزل شهدا گرانقدر شهید سیفی ,شهید محمدشیرازی و شهید فرخی با خانواده شهدای والا مقام دیدار و گفتگو کردند.

قالب دلخواه شما